Ik heb medio oktober een Acer Aspire 7535G labtop gekocht, waarbij ik dacht dat er een recovery disk meegeleverd zou zijn. Dit blijkt niet het geval; je wordt geadviseerd er gelijk een DVD te branden. Ik heb hiervoor TDK DVD's gekocht (double layer, DVD+R, 8.5gb).
Zowel ongeformatteerd als geformatteerd krijg ik van het Acer eRecovery programma door dat ik een disk in het DVD-station moet plaatsen. Geprobeerd met andere DVD's, welke al eerder gebruikt zijn, maar steeds dezelfde boodschap. Toen geprobeerd om zo maar een bestandje naar een DVD te plaatsen. Dit werkt maar volgens mij wordt hiervoor Windows gebruikt en dus niet het Acer programma. Heb Acer al enige malen gemaild en ook maar gebeld. Is een probleem aangemaakt, maar nog niets gehoord (nu ruim een maand geleden). Heeft iemand ook zo'n probleem en mogelijk een oplossing?
Groetjes, Huub
Zowel ongeformatteerd als geformatteerd krijg ik van het Acer eRecovery programma door dat ik een disk in het DVD-station moet plaatsen. Geprobeerd met andere DVD's, welke al eerder gebruikt zijn, maar steeds dezelfde boodschap. Toen geprobeerd om zo maar een bestandje naar een DVD te plaatsen. Dit werkt maar volgens mij wordt hiervoor Windows gebruikt en dus niet het Acer programma. Heb Acer al enige malen gemaild en ook maar gebeld. Is een probleem aangemaakt, maar nog niets gehoord (nu ruim een maand geleden). Heeft iemand ook zo'n probleem en mogelijk een oplossing?
Groetjes, Huub