Acer Aspire 7535G systemdisk

• Onderwerp starter Onderwerp starter HFN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HFN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Ik heb medio oktober een Acer Aspire 7535G labtop gekocht, waarbij ik dacht dat er een recovery disk meegeleverd zou zijn. Dit blijkt niet het geval; je wordt geadviseerd er gelijk een DVD te branden. Ik heb hiervoor TDK DVD's gekocht (double layer, DVD+R, 8.5gb).
Zowel ongeformatteerd als geformatteerd krijg ik van het Acer eRecovery programma door dat ik een disk in het DVD-station moet plaatsen. Geprobeerd met andere DVD's, welke al eerder gebruikt zijn, maar steeds dezelfde boodschap. Toen geprobeerd om zo maar een bestandje naar een DVD te plaatsen. Dit werkt maar volgens mij wordt hiervoor Windows gebruikt en dus niet het Acer programma. Heb Acer al enige malen gemaild en ook maar gebeld. Is een probleem aangemaakt, maar nog niets gehoord (nu ruim een maand geleden). Heeft iemand ook zo'n probleem en mogelijk een oplossing?

Groetjes, Huub

kan je brander wel dual layer aan?
probeer anders is een single layer schijfje

Acer Aspire 7535G DVD writer

Bedankt voor jouw reactie.

Zoals al gesteld, heb ik zomaar een bestandje naar de doublelayer DVD geschreven en dat werkt. Maar ik heb ook met oudere DVD's geprobeerd, welke ik al gebruikt had en kreeg ook deze boodschap. Nogmaals: via Windows geeen probleem om de DVD te gebruiken, maar het Acer programma pakt hem niet. Ook heb ik gekeken naar instellingen voor deze DVD writer, waaronder Europa regio. Maar ok na aanpasssingen blijf ik de boodschap van het Acer programma krijgen dat ik een blanco DVD in de disk moet stoppen.

maak een herstel punt aan:
en verwijder dan je dvd drive uit apparaat beheer.
reboot. bij het opstarten zal hij aangeven nieuwe hardware gevonden en installeert de brander opnieuw probeer het dan opnieuw succes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan