Acer aspire 7715 touch pad kapot, waar vervanger kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Ik heb een Acer Aspire 7715 gekregen waarvan de knoppen van het touchpad niet meer werken.
Verder is ie prima met een muis er in is het geen probleem, maar ja ik wil niet met een losse muis om klooien

Het is duidelijk een hardware probleem want hoe je ook op de knop drukt, je voelt geen "contact klik"
Alleen door een punt van contact te zoeken met de vinger op de "muisknoppen" wil ie het wel eens doen
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er met het volle gewicht op zitten rammen ..
Het vervangen is geen probleem, vinden waar ik een vervanger kan kopen wel ..
Google is totaal geen hulp ik krijg alleen massa's pagina's met drivers, hie je de touchpad uit moet zetten etc, maar geen enkele leverancier
En gebruikte mag ook , als ie maar goed is, wie kan me hier bij helpen ?

Misschien kan het worden gerepareerd ?

Hoi,

Je zal denk ik de grootste kans maken bij zaken zoals deze of op e-bay maar denk dat je ook nog de juiste bijvoegingen qua type moet geven want alleen 7715 lijkt niet genoeg.

Hallo

Veel voorkomend probleem bij "misbruikte" laptop's ....

Of je een kant en klare oplossing zult vinden is wel een groot ????

Persoonlijk desoldeer ik de defekte exemplaren , en vervang ik deze door nieuwe , die 2X niks kosten ...

Dit model is veel voorkomende gebruikte uitvoering voor dergelijke toepassingen:

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?....l1313&_nkw=micro+switches++switches&_sacat=0

Zelf eens zoeken ??? :

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...w=micro+switches++switches&rt=nc&LH_PrefLoc=2

Uiteraard is enige handigheid , en soldeerervaring nodig om dit klusje uit te voeren ...

Grtz

Peter

jij bedoeld de switches vervangen, ik zal het proberen ik heb nog wel wat van die zooi .
maar als dat niet lukt zou ik toch wel willen weten vaar ik een vervanger kan vinden

Ik denk dat ik het al gevonden heb, het veertje dat er voor zorgt dat de knop goed op de switch komt was stuk
die knop drukte overal op behalve op het contact.. ik zal zien of dit het ook werkelijk is ..
morgen of zo

Hoi,

Je zal denk ik de grootste kans maken bij zaken zoals deze of op e-bay maar denk dat je ook nog de juiste bijvoegingen qua type moet geven want alleen 7715 lijkt niet genoeg.
er staat niks anders op het ding, geen letters alleen maar chinees (letterlijk)
DSC_7208a.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan