acer aspire 7720 bij MediaMarkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

papegaaiduiker

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Ik ben op zoek naar een laptop, ter vervanging van mijn 5 jaar oude desktop. In de flyer van de MediaMarkt (Zoetermeer) zag ik de volgende aanbieding staan.

Acer Aspire 7720 Z4A3G16Mi:
- Intel Pentium Dual Core T2390 processor (2x 1.86 GHz)
- 3072 MB DDR2 werkgeheugen (1x 2GB + 1x 1 GB)
- 160 GB (5400 rpm) harde schijf
- 17" TFT WXGA+ CrystalBrite
- NVidia GeForce 8400M-GS videokaart (256 MB dedicated)
- Super Multi DVD-RW DualLayer brander
- ingebouwde 0.3 MP CrystalEye webcam

Voor € 555,-.

Ik zal de laptop met name gebruiken voor e-mail, internet, tekstbewerking en foto's. Voor opslag heb ik de beschikking over een flinke externe harddisk, dus wat dat betreft denk ik dat 160 GB voldoende is.

Is dit een beetje een goeie deal??
(Ondanks de ervaringen op dit forum met de MediaMarkt...of met Acer...:confused:)

Laatst bewerkt:
Dit moet goed genoeg zijn voor je doeleinde :D

@swallav: Dank voor je reactie en suggestie voor alternatief. Hoe zit het precies met verschil in processoren, Intel Pentium Dual Core vs. AMD Athlon 64 X2? Ik lees hier en daar dat AMD processoren sneller (te) warm worden.

Oja nog even over die amd processor. Maak je daar maar geen zorgen over. Ten eerste kan die heel wat hebben (ervaring met de Tl-60 ( volgens mij hetzelfde model alleen iets sneller)) en ten tweede, hij wordt alleen warm als je de air intake afsluit met een deken ofzo. Verder merk je daar niet al te veel van.

mvg Swallav

Bedankt voor de laatste toevoeging. Ben sowieso niet van plan hele zware programma's erop te laten draaien, hooguit wat foto's bewerken.
En hij gaat ook niet mee naar bed :D, dus met die deken zie ik niet zo snel gebeuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan