Acer aspire 7730G *traag na herinstallatie*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen rare processen en de pc indexeert ook niet.

Dit is zo vaag... heb het echt nog nooit meegemaakt.

Ik zoek maandag wel contact met acer hierover. ( Zal de evt oplossing van ACER hier posten )

Ik denk te weten dat Acer je (telefonisch) niet (beter) kan helpen dan wij met zijn alleen hier kunnen. Acer gaat je daarom denk ik teleurstellen met het antwoord, daar ben ik van overtuigd. Reden? Behalve een paar kreten als:
- recovery uitgevoerd zonder (daarna) eigen software te gebruiken?
- software 100% update?
- virusscanner en spywarescanner geïnstalleerd en update?
- geheugen (memtest) uitgevoerd?
zal Acer ook niet kunnen komen middels de telefoon.

Ik verwacht eigenlijk dat Acer mogelijk zal reageren met de reactie:

Vista ondersteunen wij op dit product niet.

Ik heb de 100 procent recovery nog eens uitgevoerd en heb nu geen last meer van haperende films en kan call of duty mw 2 weer lagfree spelen, maar counter strike is nog steeds tussen de 20/70 fps te triest gewoon als je nagaat dat arma 1 en cod mw 2 gewoon lagfree draaien en niet eens op fully low settings.

Ik zag wel bij taakbeheer/prestaties dat mijn gegheugen op 3 gb stond terwijl ik 4 gb heb ?

Fysiek geheugen stat op 53% en er staan 31 processen open met CPU gebruik tussen de 7 en 33% ( Staat hier iets vreemds bij ???? )

Directx versie 10.1

Bij de classificatie scoort de prestatie van mijn laptop een 4.9 :S

De score is op een schaal van 1 t/m 5.9 bij vista..
en waarschijlijk kan hij maar 3 gb gebruiken omdat je een 32 bits systeem hebt.

De oplossing is dus: een 64-bit windows kopen, (koop dan een windows 7 Home Premium 64-bit Upgrade). Een upgrade spaart geld ;)

bij gamen is windows 7 niet verstandig, met mijn eigen ervaring, werken vaak online spellen enzo niet.. maar de keuze is aan jou.

Noem mij eens een game die die volledige 4gb gebruikt??
Dus om nou daarom naar een 64b versie te gaan??

bij gamen is windows 7 niet verstandig, met mijn eigen ervaring, werken vaak online spellen enzo niet.. maar de keuze is aan jou.

Had idd problemen met windows 7, dus ik wacht daar nog wel ff mee.

Iemand enig idee waarom counterstrike zo langzaam loopt ? cod mw 2 en arma 1 run ik ook vanaf steam en geen problemen :confused:

je kan wat met je instellingen van je grafische gedoe in het spel klooten... maar ik weet niet of het helpt, ik ken het spel namelijk niet.

Ik wil altijd het uiterste halen uit mijn pc... Vandaar die tip maar als jullie er anders over denken:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan