Acer Aspire 8920G start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

BaDNuKe

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
Sinds vanmiddag start mijn acer laptop (Acer aspire 8920G met windows vista ultimate, 1.5 maand oud) niet meer op. Vanochtend deed alles het nog perfect, vanmiddag kwam ik thuis en wou de laptop niet meer opstarten. Normaal branden er altijd wel wat lampjes als de laptop aan de voeding zit, maar nu brandt er helemaal niks. Ik kan drukken op de power knop wat ik wil maar er gebeurt niks.. De a/c adapter werkt wel (getest op een andere acer laptop) dus daar ligt het volgens mij niet niet aan. Ik heb ook al geprobeerd de accu en de a/c adapter los te koppelen en vervolgens 30 - 40 seconden de power knop ingedrukt houden en daarna alles weer aansluiten maar werkt ook niet. Ook als ik alleen de a/c adapter aansluit op de laptop en de accu er uit haal gebeurt er niks.

Heeft iemand enig idee wat hier fout kan zijn? Vanochtend deed alles het namelijk prima, de laptop werd ook niet warm.

Alvast bedankt!

ik zou em gewoon opsturen... of even bij een winkeltje langs: je hebt nog wel garantie toch? want als hij niet eens aangaat en er geen enkel lichtje brand dan is er iets goed mis :D

Er zit inderdaad nog garantie op (hij is namelijk net nieuw). Zal morgen acer wel bellen, en anders de winkel waar ik de laptop heb gekocht. Wel raar dat vanochtend alles nog perfect werkte, heb er niks mee gedaan, opeens deed de laptop gewoon niks meer.

ja vind ik zelf ook een beetje vreemd.. heb een beetje lopen zoeken.. maar niks gevonden. heb btw dezelfde laptop als jou, maar heb geen idee waar het aan kan liggen! suc6 en laat me even weten hoe het is gegaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan