Sinds vanmiddag start mijn acer laptop (Acer aspire 8920G met windows vista ultimate, 1.5 maand oud) niet meer op. Vanochtend deed alles het nog perfect, vanmiddag kwam ik thuis en wou de laptop niet meer opstarten. Normaal branden er altijd wel wat lampjes als de laptop aan de voeding zit, maar nu brandt er helemaal niks. Ik kan drukken op de power knop wat ik wil maar er gebeurt niks.. De a/c adapter werkt wel (getest op een andere acer laptop) dus daar ligt het volgens mij niet niet aan. Ik heb ook al geprobeerd de accu en de a/c adapter los te koppelen en vervolgens 30 - 40 seconden de power knop ingedrukt houden en daarna alles weer aansluiten maar werkt ook niet. Ook als ik alleen de a/c adapter aansluit op de laptop en de accu er uit haal gebeurt er niks.
Heeft iemand enig idee wat hier fout kan zijn? Vanochtend deed alles het namelijk prima, de laptop werd ook niet warm.
Alvast bedankt!
Heeft iemand enig idee wat hier fout kan zijn? Vanochtend deed alles het namelijk prima, de laptop werd ook niet warm.
Alvast bedankt!