Acer Aspire 9240 Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjenkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Berichten
4
Ik heb nou 1 dag mijn laptop aan laten staan, volgende dag wou ik er verder mee werken maar hij liep vast toen ik hem opnieuw wou opstarten stond er ' No operating system found '.
Ik heb ook geen recover cd erbij gekregen en ik heb geprobeerd met een Windows xp de harde schijf te formatteren maar dat lukt ook niet omdat er staat dat de schijf niet toegankelijk is.

-Wat zou ik nog meer kunnen proberen?
-Zou ik een 'Fabrieks installatie/herstel Cd' moeten aanvragen ?
-Zou ik de laptop terug kunnen brengen voor reperatie ?
 
Toen de laptop de eerste maal opstarte is de vraag < een recoveryDVD branden?> Gekomen, heb je dat toen niet gedaan? Als de laptop bijna nieuw is kun je terug naar de winkel en anders zit er niet anders op dan de recoveryDVD's te kopen.
 
Welkom bij Helpmij.nl

een recovery dvd kost 60 euro.
je bent met xp bezig geweest op een harddisk waar vista op stond ??
Zeker dit forum nog nooit doorgelezen.......dat gaat dus niet lukken.
de 9200 serie heeft een sata schijf heb je daar de drivers wel voor gebruikt toen je xp wilde proberen.
Hoever kom je nog in vista.....Ik denk nergens meer maar.....
terug naar de leverancier zal ook niet helpen....of deze moet een dvd hebben van deze serie.
Anders zit er niks anders op dan nog maar eens 60 euro uit te geven.
 
Zou ik de Recovery DVD van mijn laptop via de website van acer moeten bestellen ?
 
dat kan...
maar vertel eerst eens tot hoever je nog kunt komen.....
 
dat kan...
maar vertel eerst eens tot hoever je nog kunt komen.....

Ik kan nergens komen als ik de laptop opstart zonder enige cd er in te doen komt er een melding No Operating system found dus weet ik niet wat ik verder zou kunnen doen
 
Het is jammer dat je niet direct recoveryDVD'ds hebt gemaakt, de Acer laptop die ik onder handen kreeg vroeg gelijk bij de eerste opstart of ik dit wilde. Nu vrees ik dat je enige mogelijk zit in het aanschaffen van de recoveryDVD's omdat de laptop niet meer werkt op dit moment.
 
Het is jammer dat je niet direct recoveryDVD'ds hebt gemaakt, de Acer laptop die ik onder handen kreeg vroeg gelijk bij de eerste opstart of ik dit wilde. Nu vrees ik dat je enige mogelijk zit in het aanschaffen van de recoveryDVD's omdat de laptop niet meer werkt op dit moment.

Dat word dan Recovery dvd's aanschaffen bedankt voor jullie hulp.
 
geraak je in je bios??
Zo ja, dan kan je daar D(isk)2D(isk)recovery op enable zetten en ook het bootmenu op enable zetten in die bios, zodat je op F12 tijdens de opstartprocedure moet klikken om in het ootmenu te geraken.
Heb je dat gedaan dan sla je de wijzingen op en dan herstart je en als je dan bij je eerste scherm komt staat er in het groot "ACER" dan kan je op "F12" drukken voor bootmenu en dan kan "D2D" selecteren.
Mss dat dat lukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan