Acer Aspire 9420, error uit slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodymax

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hallo,

Ik heb mijn acer aspire 9420 opnieuw geinstalleerd, echter als ik hem opstart uit de slaap of sluimerstand, dan geeft hij een error en dan start windows gewoon opnieuw op, erg lastig.

weet iemand waar dit aan ligt ?

mvg,
mark

hoi

wat is de error??

en ik zag ook in ander topic van je dat je een nieuwe instal gedaan had.
heb je wel alle drivers weer op orde??

Laatst bewerkt:
hoi

wat is de error??

en ik zag ook in ander topic van je dat je een nieuwe instal gedaan had.
heb je wel alle drivers weer op orde??

Jah, alle drivers zijn erop (als 't goed is)

Hij start op en geeft dan aan dat windows een overwachte error had of zo iets (zo'n zwart scherm) en dan kan ik kiezen uit windows nomaal starten, in veilige modus, in veilige modus met netwerk, of in veilige modus met opdrachtprompt !

Graag je reactie,

het gaat om windows vista !

mvg,
mark

kan ik verder niks mee.

mijn vraag is wel of je ook je chipsetdriver geinstalleerd hebt?
zo niet zou dat wellicht ook de oorzaak kunnen zijn waarom je drivers van je touchpad niet kan installeren.

je haalt ze dus van de acer site af die drivewrs?
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_9420.html

Ja de meeste daarvan zijn geinstalleerd, niet allemaal omdat ik niet dacht dat het nodig was....

Ik heb de Orbicam, Bluethooth, Card Reader, en Vga Nvidia geinstalleerd, das toch voldoende ?

mvg,
mark

Kijk eens in apparaatbeheer. Rechts klikken op deze computer, hardware, apparaatbeheer.

Alle vraagtekens die daar nog staan hebben een driver nodig. Als ik kijk naar jou laatste antwoord zitten de chipsetdrivers daar NIET bij.

Kijk eens in apparaatbeheer. Rechts klikken op deze computer, hardware, apparaatbeheer.

Alle vraagtekens die daar nog staan hebben een driver nodig. Als ik kijk naar jou laatste antwoord zitten de chipsetdrivers daar NIET bij.

Welke is de chipset?

Er staan geen vraag/uitroep tekens bij apparaat beheer !

mvg,
mark

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan