Acer Aspire AX3300, nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flapwaaier

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2012
Berichten
44
Hoi allen,

Ik ben opzoek naar een andere videokaart en voeding voor mijn Acer Aspire AX3300.
Ik ben al langst meerdere winkels gegaan en die gaven mij geen resultaat. Dit komt omdat deze pc een slimline kast heeft en dus erg klein is.

Dit zegt mijn grote vriend Speccy:
16kqans.jpg


Het gaat dus om de GeFore 310. De voeding die er nu in zit is 220W.
Deze videokaart is erg klein en dun, normale (grotere) videokaarten zijn dus al geen optie.
Eén winkel had een passende videokaart voor me, maar dan was de voeding nog een probleem. Die kaart heeft 2GB, maar zou een grotere voeding moeten hebben. Deze hadden ze wel liggen, maar deze zou dus never nooit passen. Daarbij vroeg ik me af of mijn pc dit wel aankan, aangezien ik van 220W naar 500W zou gaan.

Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!
 
Wat wil je precies met je computer doen? Welke spellen? Als je de nieuwste spellen wilt spelen, ben ik bang dat dat 'm niet gaat worden.
 
Voornamelijk gamen ja. Het gaat niet zozeer om nieuwe spellen, maar ook om oude spellen.
Games als Red Alert 2 zouden zeer soepel moeten draaien, maar zelfs dit is niet het geval, vandaar dat ik een nieuwe kaart wil.
 
Ik denk dat het probleem bij Red Alert 2 meer te maken heeft met dat er W7 op de pc staat. Je zou het kunnen proberen met compatibiliteitsmodus XP...
 
Al gedaan, maar zelfs dat hapert. Maar daar zou het idd aan kunnen liggen.

Als ik League of Legends / WoW speel, moet ik echt alles op very low zetten en dan heb ik pas een normale fps, maar nogsteeds niet super. Dit wil ik gewoon verbeteren, want zo gamen ziet er niet uit en daar baal ik enorm van.
 
geforce 310 is geen game kaart gamen zal daarmee niet gaan
er is wel een oplossing als je budget dat toe staat...
Nieuwe behuizing en voeding aanschaffen dan alles overplaatsen en dan nog eens een nieuwe videokaart aanschaffen...
denk dat je dan rond de 180 euro kwijt bent aan een upgrade...
 
Een oude kast heb ik nog wel, en dat is wel een grote. Ik weet alleen niet of dat past omdat alles in deze kleine kast op maat is gemaakt. Alles past precies en ik weet niet of ik dat ook in een andere kast kan ophangen. Ook weet ik niet of de gehele inhoud het aan kan om van 220W naar 500W te gaan?
 
Als de kast Micro-Atx aan kan dan gaat het prima werken kun je vertellen welke kast dit is?

wat betreft de voeding hoef je geen zorgen om te maken 500watts word alleen geleverd als het systeem er om vraagt
als de pc ilde is dan zal hij niet meer dan 50watts verbruiken je kan zelfs een 1000watter er in stoppen zal niet efficiënt zijn maar werkt wel
 
Ik heb werkelijk geen idee. Die kast is al 7 jaar oud en is in elkaar gezet door iemand die wat vrije tijd had en dat wel wou doen voor ons. Ik weet dat t een vrij groot fors ding is.
Bedankt voor dat voedingsgedeelte, dan ben ik daar al niet ongerust meer over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan