[acer aspire] beeldscherm verwijderd, start nu compleet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

WeKra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
3
Goedemiddag allen,

Wie zou mij kunnen helpen?

Ik heb een tweedehands laptop overgenomen van een vriend. Het betreft hier een Acer Aspire, met windows 7 64bit. Het beeldscherm van deze laptop was defect; het gaf alleen nog maar een wit beeld. Ik had een extern beeldscherm aangesloten die het beeld kopieerde en daarmee werkte de laptop prima. Vandaag had ik het vernuftige idee om dat kapotte beeldscherm te verwijderen. Ik heb al eens eerder gehoord dat het mogelijk was, en de laptop gewoon te gebruiken via het externe beeldscherm. (op dvi). Nu; ik heb zojuist het beeldscherm zelf op een nette manier verwijdert, vervolgens alles weer teruggestopt. (helaas moest de klep erop blijven zitten ivm wifi antenne. Is daar btw iets voor? Tevens is het toetsenbord niet teruggezet, maar heb ik wel een usb toetsenbord eraan dat werkt). Nu ik de laptop opstart, krijg ik het windows laadscherm, ik hoor het inloggeluid, maar vervolgens blijft het bij het windows laden-scherm. Ik kan wel in veilige modus, maar het lukt me niet om op internet te komen (wellicht toch iets fout met de wifi antenne?)

Hoe zorg ik ervoor dat ik de laptop gewoon weer kan gebruiken, zonder rare fratsen uit te moeten halen. Alleen het beeldscherm is eraf, en het beeld op de externe monitor is prima. Ik doe op dit moment een systeemcontrole om te zien uit daar iets uit komt. Overigens kom ik ook niet in de bios. Wie kan me uitleggen wat ik moet doen?!

Viendleijke groet,

WeKra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan