henkspank
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2009
ik heb een acer aspire 5920G en als ik een spel aan het spelen ben word de laptop soms tot wel 90/98 graden (videokaart) ...cpu 85 daar heb ik niet egt last van... terwijl de fan nog niet eens 100% aan het draaien is maar toch valt de laptop dan uit omdat hij te warm word.
wat ik dus niet snap is dat de fan kan wel harder blazen (heel soms doet hij dat en dan weneer het niet nodig is
) maar dat doet hij niet waneer het dus echt nodig is...
ook slaat de fan aan en uit als het gaat om bijv. 1 graadje verschil en dan slaat hij aan en blijft aan voor ongeveer 2 seconden en dan gaat hij weer uit en dan weer aan en dan weer uit enz...
aspire 5920G
-core2duo t9500
-nvidia geforce 8600MGT
-windows vista home premium 32 bit.
----------------------------------------------------------------
is er een manier of een progje waarmee ik mijn fan kan instellen hoe hard hij blaasd?
wat ik dus niet snap is dat de fan kan wel harder blazen (heel soms doet hij dat en dan weneer het niet nodig is

ook slaat de fan aan en uit als het gaat om bijv. 1 graadje verschil en dan slaat hij aan en blijft aan voor ongeveer 2 seconden en dan gaat hij weer uit en dan weer aan en dan weer uit enz...
aspire 5920G
-core2duo t9500
-nvidia geforce 8600MGT
-windows vista home premium 32 bit.
----------------------------------------------------------------
is er een manier of een progje waarmee ik mijn fan kan instellen hoe hard hij blaasd?