Acer Aspire Harde schijf kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistermaru

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Mijn harde schijf van mijn Acer laptop is kapot gegaan, ik wil graag weten waar ik een nieuwe kan halen. En ook wil ik weten wat voor soort harde schijf ik moet halen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

Loop met de kapotte een PC winkel binnen? of kijk op een website voor een vervangende.
Maar hoe weet je dat hij stuk is.

Hoi,

Hoeveel winkels wil je ? nee geintje maar om wel antwoord te kunnen geven hebben we wel het type nodig dan kunnen we kijken welke hd je hebt.;)

Nou het was eigenlijk zo dat ik m'n kamer binnenging en ik viel met m'n elleboog op mijn laptop precies op de plek waar de harde schijf ligt. Nou daarna maakte m'n harde schijf een hele rare geluid en viel m'n laptop uit. Sindsdien als ik mijn laptop aan doe dan maakt m'n harde schijf een raar geluid en gaat m'n laptop weer uit, en daarna weer aan en maakt m'n harde schijf weer een raar geluid en gaat hij weer uit. En dit herhaalt zich telkens.

Maar dus ik heb een Acer Aspire 5742G laptop en die heeft een Western Digital HDD 640GB SATA. Maar ik wil weten of ik nu nog steeds een 2.5 inch harde schijf van WD moet halen of kan ik ook 1 van Samsung halen? Want ik vind namelijk die van Samsung veel beter. En als ik een andere harde schijf koop, moet ik dan ergens op letten zoals de rotatiesnelheid ofiets? En kunt u dan een site geven waar ik dan de harde schijf kan kopen? Alvast bedankt! =D

Hoi,

Kan ook een Samsung zijn hoor heb je nog een back-up dvd of een windows cd-rom want je zal we opnieuw moeten installeren en je kan bij azerty of alternate of misschien als er 1 in de buurt is bij paradigit z'n hd wel kopen

Heel erg bedankt mondag ik heb 1tje gevonden op alternate heb hem al besteld! Bedankt voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan