Acer Aspire Langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Truckduck

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Beste dames/heren,

Ik zit met het volgende probleem. Dit weekend is mijn laptop om de een of andere reden ontzettend traag geworden. Bij het opstarten ging het al fout, hij deed er namelijk 30 minuten over ipv. de gebruikelijke minuut. Nadat is op virrussen en spy/mal-ware had gescanned (waar overigens niks uitkwam) heb ik hem in de veilige modus opgestart. En heb ik nog een aantal scans eroverheen laten gaan. Weer niks gevonden.

Toen heb ik na veel pijn en moeite toch weer opnieuw vista erop kunnen zetten, hij werkt ook weer naar behoren nu. het enige probleem is dat hij nog steeds niet de snelheid evenaard die hij had toen ik hem aanschafte. En dat terwijl hij minder dan een maandje oud is. Hij staat ook constant te knippen dat hij bezig is met "denken" ik weet niet of dit nu de cpu of de hdd is. Wie zou mij daar wat over kunnen vertellen, of heeft ervaring met dit soort problemen bij acers? Denken jullie dat ik hem zou moeten laten nakijken door acer of dat een format en herinstall genoeg is? Het gaat hierbij om een Acer Aspire 5738Z.

Alvast bedankt.

Jeroen

Laatst bewerkt:
je had hem toch al her geinstalleerd??
waarom dan nu weer willen doen?

Hoi,

Na de installatie ook de hardware drivers geinstalleerd?

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan