Acer Aspire laptop loopt constant vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ainslynn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2010
Hallo,

Mijn nieuwe Acer Aspire 7552g loopt constant vast! Bij alles wat ik doe, van windows verkenner tot spellen. Hij is vorige week al bij het acer repaircentre geweest, waar er een nieuw mainboard is in gezet, maar een dag later liep hij alweer vast.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? :(

Groeten,

Ains.

Welkom op Helpmij.

Om het even te verduidelijken.
Je hebt deze laptop gekocht-hij liep constant vast-ging naar acer om het mainboard te vervangen-hij is terug en hij loopt weer vast.

Klopt dit?

Dat klopt inderdaad, dus dacht ik, voordat ik hem wéér terug stuur het eerst zo te proberen...

Ik zou dan toch eerder aan een software matige fout denken.

Is het echt bij alles? Ook internet ed?

Ja ook bij internet.
Hij doet het al vanaf de aller eerste dag..

Hmmm. Dan zou ik het niet weten.

Ik hoop dat een andere Helpmij'er het weet.

Succes:thumb:

Om te verduidelijken:
Wanneer hij vast loopt komt er dan ...(reageert niet meer) te staan. En andere programma's die dan open stonden dan ook ineens. Eveneens de taakbeheer.

@Ainslynn
Welkom op Helpmij,
als je nieuwe laptop constant vastloopt is er waarschijnlijk sprake van een ondeugdelijk product dus kun je eisen dat je laptop fatsoenlijk gemaakt wordt, indien dit niet lukt, óf een nieuwe laptop wordt geleverd óf je geld terug.
Persoonlijk denk ik dat ze het niet op de spits zullen drijven, maar je staat in je recht!
Succes.

ik ga mee met mik zjegger
als het product bij aankoop al niet goed doet dan terug naar de winkel ermee en geld of een reparatie claimen

dit hoort niet en dat weet acer/de winkel maar al te goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan