Acer Aspire M3640 Vista > Win 7 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrianCa

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Berichten
16
Hoi. gister heb ik win 7 op mijn pc willen zetten omdat vista te traag was met opstarten en internet het niet deed. terwijl mijn andere pc's laptops wel internet hadden van die zelfde netwerk. maar de instalatie ging goed tot op gegeven moment die weer uit en aan ging. dan geeft die als beeld een - links boven in weer. die maar niet verder gaat. Ik kan ook niet MEER in de bios komen. hij vraagt om wachtwoord die ik niet heb. ben er 1 keer ingekomen. doen drukte ik gewoon enter. dat werkt nu niet meer HELAAS. en toen kon ik ook niet veranderen dat die als eerst op me cd opstart. Acer geeft aan dat win 7 er op kan als besturing systeem. iemand raad?

Thanx
 
Voor alle duidelijkheid...Vista paste maar net op die laptop van je om een beetje leuk te werken. Win 7 zou idd een veel betere optie zijn. Aangezien het een pc worst zal zijn welk OS er draait moet je even nagaan of er originele geheugenrepen in zitten of dat je zelf er een paar bij hebt gezet. Het mag eigenlijk niet uitmaken.
Ik hoor van je.
 
idd me laptop is nu veel sneller. ja dat probleem met mijn pc is nog steeds niet opgelost.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan