Marianna2302
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 feb 2011
Hoi hoi..
Ik heb het volgende probleem..
We hebben een Acer Aspire m7811 en deze is nog geheel in de standaard geleverde configuratie
Processor Intel Core i7
Intern RAM-geheugen 6 GB
Opslagcapaciteit 1 TB
Type videokaart GT320
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Vanmorgen heb ik omdat we er problemen mee hebben de pc opnieuw geinstalleerd met de recovery dvd's die we bij aankoop hebben moeten maken.
Toch blijft nog steeds het probleem zich voordoen..
Probleem...Bij het spelen van een willekeurig spel bijvoorbeeld Guild Wars of Rollercoaster Tycoon 3 gaat de computer na onbepaalde tijd op zwart scherm en moeten we deze handmatig uitzetten. Vervolgens kunnen we hem daarna wel weer gewoon aanzetten en start hij normaal weer op.
Wat hebben wij al gedaan?!
PC stofvrij gemaakt..
Geheugen gecontroleerd...
Windows opnieuw geinstalleerd..
Dit alles heeft dus niet geholpen en wij lopen nog steeds tegen dit probleem aan.
Voor de rest doet de pc het super, dvd kijken is geen probleem... online tv kijken geen probleem... spelletjes spelen via bijvoorbeeld hyves geen probleem..
Wat kunnen wij nog doen?
Ik zit zelf te denken aan de videokaart eruit halen, scherm aansluiten op de onboard videokaart en kijken wat de pc dan doet.
Doet de pc dan ook raar, dan is het in ieder geval geen videokaart probleem??
Heeft iemand hier hetzelfde probleem al eens meegemaakt en wat is de oplossing geweest?
ALvast bedankt!!
Groetjes Marianna
Ik heb het volgende probleem..
We hebben een Acer Aspire m7811 en deze is nog geheel in de standaard geleverde configuratie
Processor Intel Core i7
Intern RAM-geheugen 6 GB
Opslagcapaciteit 1 TB
Type videokaart GT320
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Vanmorgen heb ik omdat we er problemen mee hebben de pc opnieuw geinstalleerd met de recovery dvd's die we bij aankoop hebben moeten maken.
Toch blijft nog steeds het probleem zich voordoen..
Probleem...Bij het spelen van een willekeurig spel bijvoorbeeld Guild Wars of Rollercoaster Tycoon 3 gaat de computer na onbepaalde tijd op zwart scherm en moeten we deze handmatig uitzetten. Vervolgens kunnen we hem daarna wel weer gewoon aanzetten en start hij normaal weer op.
Wat hebben wij al gedaan?!
PC stofvrij gemaakt..
Geheugen gecontroleerd...
Windows opnieuw geinstalleerd..
Dit alles heeft dus niet geholpen en wij lopen nog steeds tegen dit probleem aan.
Voor de rest doet de pc het super, dvd kijken is geen probleem... online tv kijken geen probleem... spelletjes spelen via bijvoorbeeld hyves geen probleem..
Wat kunnen wij nog doen?
Ik zit zelf te denken aan de videokaart eruit halen, scherm aansluiten op de onboard videokaart en kijken wat de pc dan doet.
Doet de pc dan ook raar, dan is het in ieder geval geen videokaart probleem??
Heeft iemand hier hetzelfde probleem al eens meegemaakt en wat is de oplossing geweest?
ALvast bedankt!!
Groetjes Marianna
Laatst bewerkt: