Acer Aspire One D250-0Bk terugzetten naar fabrieksinstellingen (Windows XP Home Ed.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pocosylvia

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hoi,

Ik zit hier met een Acer Aspire One D250-0Bk die ik terug moet gaan brengen naar fabrieksinstellingen.
Er zijn geen herstelschijven gemaakt (zit ook geen dvd drive in ;-)) en ik kan dat ook niet maken.

Ik heb persoonlijke bestanden al via een externe HD gewaarborgd. Vraag is: kan ik via Acer E-recovere management kiezen voor terugzetten naar fabrieksinstellingen ZONDER enige backup schijven van systeem/stuurprogramma's?

Dat ding is niet van mezelf, dus ben ik voorzichtig. Hoop dat iemand dit weet, google levert ook niet veel op.

Thanx

Sylvia:d

Hoi,
Natuurlijk kun je alles terugzetten naar fabrieksinstellingen, de stuurprogramma's zitten daarin. De ontbrekende kun je evt. downloaden bij de fabrikant van de pc indien nodig.
Daar zou ik ff van tevoren gaan kijken i.v.m. de wifi-driver er zijn n.l. 3 verschillende fabrikanten.
Controleer dus eerst van welke fabrikant je wifi-kaart is (Gratis progje omdat te achterhalen).
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers
Selecteer>netbook>aspire one>AO250.Windows XP
De pc wordt teruggezet naar de staat waarin hij gekocht werd. Normaliter zou het niet nodig moeten zijn extra stuurprogramma's te moeten downloaden, maar je weet maar nooit.
Wat ik momenteel niet zeker weet is of je dan nog updates krijgt maar ik dacht het wel,tot 2014 geloof ik.
Mocht ik verkeerd zitten dan krijgen we vanzelf reacties (van mensen die het exact weten)!

Laatst bewerkt:
Hoi!

Dank je wel, ik ga ermee aan de slag. Fijn toch al die 'kennis' hier ;-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan