Acer Aspire One laptop word t beeldscherm niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

LFisch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Hallo,

Gister, vroeg in de bus, had ik mijn Acer Aspire one mini laptop even aan gezet omdat ik iets wilde na checken, daarna via slaapstand uitgezet en in mijn tas gestopt (zoals ik normaal ook doe). Op school kreeg ik geen beeld op mijn laptop (blijft zwart) en nou dus ook nog steeds niet. Het lampje bij het aan/uit knopje brandt dan wel zoals normaal, en als ik hem aan maak dan branden de andere lampjes ook heel snel en gaan ze allemaal weer uit. Aan het geluid hoor ik dat de laptop aan is.

Eerst dacht ik dat het misschien aan een externe monitor lag, maar heb mijn TV erop aangesloten, gebeurd ook niets. Mijn externe muis doet het ook niet, het laserlampje brandt in ieder geval niet. Ik heb de FN + F5 knop geprobeert, (voor externe beeldscherm) maar dat werkt ook niet.

Als ik de acculader erin heb, dan laat ie wel een ander lampje branden dat ie bezig is met laden.

Ligt het misschien aan omdat ik bij het afsluitscherm op "shift" heb gedrukt, zodat ik het icoon "Slaapstand" weergegeven krijg en daarop heb geklikt en misschien iets te vroeg de klep dicht heb gemaakt van 't beeldscherm? Ik weet het niet :( Want normaal sluit ik 'm ook zo af.

Dus vroeg ik mij af of jullie misschien dit probleem herkennen? Ik vind het in ieder geval raar dat hij in de bus wel deed en al die tijden ervoor, en na dik 2 uurtjes niet.

Groeten

Laatst bewerkt:
heb je waarschijnlijk al gezien

Nothing appears on the screen.
The computer's power management system automatically blanks the screen to
save power. Press any key to turn the display back on.
If pressing a key does not turn the display back on, three things might be
the cause:
• The brightness level might be too low. Press <Fn> + < > (increase) to
adjust the brightness level.
• The display device might be set to an external monitor. Press the display
toggle hotkey <Fn> + <F5> to toggle the display back to the computer.

• If the Sleep indicator is lit, the computer is in Sleep mode. Press and release
the power button to resume.

gebruiksaanwijzing blz 53

Nothing appears on the screen.
The computer's power management system automatically blanks the screen to
save power. Press any key to turn the display back on.
If pressing a key does not turn the display back on, three things might be
the cause:
• The brightness level might be too low. Press <Fn> + < > (increase) to
adjust the brightness level.
• The display device might be set to an external monitor. Press the display
toggle hotkey <Fn> + <F5> to toggle the display back to the computer.

• If the Sleep indicator is lit, the computer is in Sleep mode. Press and release
the power button to resume.

gebruiksaanwijzing blz 53

Hmm, toetsenbord doet het ook niet. Het lijkt wel alsof de laptop gewoon aan is omdat het groene lampje brand bij het aan en uit knopje. Maar bijv. capslock lichtje doet het niet als ik op CAPS druk... Externe muis doet 't ook niet. Ik weet niet of 't toetsenbord en muis het zoiezo niet doen bij een slaap stand, want anders ligt het toch aan dat. Of het moet gewoon kapot zijn gegaan op 1 of ander reden :O

Ik heb al aantal keren aan en uitknop ingehouden op de hoop dat ik toch ineens beeld heb...

Laatst bewerkt:
laatste poging..

houdt de aan/uit knop lang ingedrukt, dan moet de machine geheel uit gaan
daarna normaal aanzetten...als dat niet lukt..terug naar de winkel

houdt de aan/uit knop lang ingedrukt, dan moet de machine geheel uit gaan
daarna normaal aanzetten...als dat niet lukt..terug naar de winkel

Precies, dat had ik al n paar x gedaan. Ik heb heb 'm via bol.com besteld, dus ik zou niet weten naar welke winkel ik toe moet gaan. De garantie is in ieder geval tot november geldig. :O

hey,

ikheb dat probleem ook. ik weet niet of je er nu al achter bent gekomen hoe dat komt? maar ik heb naar acer gebelt en ze zouden iets opsturen naar mijn mail een bestand en die moet ik op een usb stick zetten en dan in mijn eigen laptop doen en dan schijnt het dat die het weer gaat doen ofzo.. en als dat niet werkt komen ze hem bij mij thuis ophalen en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is.

maar ik vroeg me dus af of jij soms al wist wat het nou is?

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan