Acer Aspire One scherm/applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kingadonis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,
Ik heb een Acer Aspire One, ongeveer 1 jaar oud met Windows XP. Sommige applicaties krijg ik niet geheel op het scherm, een deel van de applicatie is onderaan niet zichtbaar. Applicatie is gemaximaliseerd, echter om het laatste deel onderaan van de applicatie te kunnen zien, zou je het eigenlijk een klein stukje omhoog moet verplaatsten, dit is echter niet mogelijk. Heb ook al verschillende resoluties geprobeerd, werkt ook niet, kortom, alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Wellicht zie ik iets over het hoofd of is het erg simpel op te lossen, ik weet het echter niet meer.

Heeft iemand een oplossing voor dit hinderlijke/lastige probleem?

Ik denk dat ik de oplossing wel weet, maar ik heb geen andere mogelijkheid dan dat op te lossen met behulp van TeamViewer.
Aangezien niet iedereen meteen alles vertrouwd mag je zelf uitmaken of je dat wilt doen of niet.

Hallo,

Dank voor de reaktie, het is bij ons niet toegestaan om onbekende derden toe te laten. Kun je niet enigzins aangeven hoe wij het zelf kunnen doen?

Jawel, achter is dit moeilijk uit te leggen terwijl het eigenlijk wel een simpel klusje is...

Mvg,
Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan