Acer Aspire One voor 164,95, is dat duur (10,1 inch laptopje), en heb ik er wat aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Acer Aspire One voor 164,95, is dat duur (10,1 inch laptopje), en heb ik er wat aan?

Acer Aspire One 532h-2Db
PN: LU.SAL0D.284 | Processor - Type: Intel Atom N450, Geheugen capaciteit: 1 GB, Losse grafische chip: Intel GMA 3150, Scherm - Afmeting: 10.1 inch, Scherm - Resolutie: 1024x600, Harddisk - Capaciteit: 250 GB, Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Starter

Is het mogelijk om een USB DVB-T dongel (Digitenne) hier aan te hangen? Is er een audio en video ingang aanwezig?

Is het mogelijk om hier beelden op af te spelen? (zal natuurlijk wel eerst over gezet moeten worden)

Resolutie: 1024x600, is deze resolutie niet te laag?

Het blijft verder een leuk dingetje, want vergelijkbaar is de Acer Aspire bij andere winkels vanaf 300 euro.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Rare prijs .....
Hij zit overal rond de 300 euri.
Is het soms een aanbieding i.c.m. mobiel internet of een gsm .....
Die resolutie is niet te weinig voor het ingebouwde beeldscherm.
Het is wél te weinig als je een externe monitor aansluit.
Of een dongle voor dvb-tv erop kan ... denk het wel. Informeer eens bij één van de bedrijven uit mijn link .... dat ding van kpn draait op software die wél compatible moet zijn met Win7 ....
De multimediafeatures van Win7 basic zijn niet echt uitgebreid. Ook dat kan van invloed zijn op de mogelijkheden van tv op je 'pc' .....
Waarschijnlijk bedoel je geen audio en video ingang, maar uitgang ..... ??
Ehh ... beantwoordt je eigen vragen door hier te kijken :confused:

Pas op:

10.1" SD 1024 x 600 (WSVGA) pixel resolution, high-brightness (200-nit) Acer CrystalBrite™ LED-backlit TFT LCD

Die de 1024 is prima, maar de 600 zou 720 moeten zijn meen ik, blijkt deels fout op de website te staan.

Ik bedoelde ingangen, want dan zou ik mijn Digitenne ontvanger kunnen aansluiten, ben ban dat het via de USB moet, dan heb je enkel de publieke kanalen.

Het was een aanbieding inclusief een jaarabonnement op Marie Claire, dus geen kosten ernaast. (enkel in Pearl Silver)

Of een dongle voor dvb-tv erop kan ... denk het wel. Informeer eens bij één van de bedrijven uit mijn link .... dat ding van kpn draait

Welke link?

Laatst bewerkt:
Meer nadelen dan voordelen, vooral als het om het scherm gaat.

600 i.p.v. 720 resolutie verticaal is net dat beetje verschil waar over ik struikel.

Ik zou het wel handig vinden in het ziekenhuis als ik weer moet, maar het heeft wel z'n beperkingen.

Ik heb de bestelling geannuleerd, was ook nog ineens de vraag of de minilaptop geleverd kon worden.

Het was een zeer goedkope aanbieding bij een maandblad wat bij de prijs in zat, maar miskoop is duurkoop. Scrollen moet je wel vaker, vooral op fora waar ik veel actief ben. Een messenger draaien zou denk ik wel kunnen, maar hoe ziet dan op een toch best klein beeldscherm er uit? Dan ook nog niet de zekerheid van levering krijgen als het op is en je binnen een halfjaar iets geheel anders kan uitzoeken voor die prijs is toch best risico nemen.

54 euro voor het blad, 105,95 euro voor de minilaptop en 4,90 verzendkosten.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Als het product niet meer leverbaar is, dan mag je een heel ander welkoms cadeau uitzoeken binnen een halfjaar, dat is tricky.

Overigens is de aanbieding van de betreffende site af, dus dat is over.

Kom ik op de minilaptop terug, dan is de hoofdzaak de net te lage resolutie.

Is het dan nog wel leesbaar, of wordt het dan heel erg klein met al die letters en cijfers en websites?

Ik vraag mij af hoeveel winst er op die minilatops zit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan