Acer Aspire One

Status
Niet open voor verdere reacties.

McFlex

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2005
Berichten
171
Hallo,
Ik had een vraag
Me ouders hebben een acer aspire one
en ik wil alles er vanaf halen helemaal leeg
er zit geen cd speler in het software zat er al op
bij me eigen computer heb ik dat via het opstarten gedaan en f5 gedrukt
en toen alles via daar eraf gehaald hoe kan ik het bij deze computer doen compleet alles verwijderen

alvast bedankt
 
als je alles er af haalt dan krijg je het er niet meer op.
of je moet een externe dvd speler erbij hebben.
en waarom moet alles eraf als ik vragen mag.
 
wil je de hele harde schijf helemaal leeg?, zo ja ga naar start>uitvoeren en tik cmd in dan komt opdrachtprompt voer dan het command del*.* dan word alles verwijderd
 
Laatst bewerkt:
dus dan is windows ook weg ?
denk het niet.....
 
ik heb precies hetzelfde bij mijn eigen computer gedaan en het besturings systeem zit er nog gewoon op maar alle bestand ect. zijn er af dus dan neem ik aan dat het bij deze computer ook kan, want er zit een virus op die laptop antivirus 2010 en hij sluit direkt af als ik de computer heb opgestart.
 
maar lees even goed...er staat dan zelfs geen systeem meer op.
nee je kunt mij veel wijs maken maar dat niet.
en ik lees ook niks over een virus wat Ts zou hebben.
hij wil de eee pc leeg maken.

je begint nu over antivirus 2010 moet daarom de eee pc leeg ?
 
Laatst bewerkt:
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar volgens mij wil je Windows helemaal opnieuw installeren. Waarom kijk je niet in de handleiding? Daar staat precies hoe dat moet.
Als je alleen een C: partitie hebt, raak je ook alle documenten, foto's e.d. kwijt bij zo'n herinstallatie, maar als je die op een D: partitie hebt gezet, niet.
Ik vermoed dat er installatiebestanden op een verborgen partitie staan. Meestal kun je door het indrukken van een functietoets die herinstallatie starten, waardoor de gehele C: partitie overschreven wordt.
Dus nogmaals: kijk eens in de handleiding.

Succes,

Bjor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan