Acer Aspire opstarten via stekker mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woobles

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Hoi,

ik heb een Acer Aspire waarvan de aan-uit knop wat kuren vertoont.

Voor de stroom heb ik een eenpolige-stekker met een lampje in het stopcontact om de stroom aan en uit te doen. Kan ik dit ook gebruiken om de pc aan en uit te doen zonder de aan-uit knop van de pc te gebruiken? Moet je daarvoor wat instellen op de pc?

groetjes,
Woobles

Wakeup on Power? moet je even in de bios kijken ik weet niet zeker of laptops deze mogelijkheid hebben.

Hoi,

wat is Wakeup on Power precies? ik heb het gegoogled maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden.

Ik heb Vista Home Premium; met Acer e settings management zie ik wel wat over de Bios maar ik weet niet precies wat het voorstelt. Bios versie V.1.43 van 06-25-2008.

groetjes,
Woobles

De bios is het scherm met de witte text die je OS start.
Wake up on power houdt in dat als er stroom op komt hij aan gaat.

Ik heb in de bios gekeken maar zie niets staan over Wake Up on Power. Onder welk menu zou dat moeten staan?

Wake up on power in BIOS?

Hoi,

in dit topic heb ik een antwoord gekregen waardoor ik wat moet veranderen in de BIOS:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/626173-Acer-Aspire-opstarten-via-stekker-mogelijk

Ik heb het gevraagd in het hardware-forum maar omdat ik geen antwoord krijg probeer ik het nu even via dit BIOS-forum. Hopelijk heeft iemand een antwoord op de vraag wat je moet veranderen in de BIOS om de pc te laten opstarten middels stroom ipv de aan/uit knop?

groetjes,
Woobles

Beide topics samengevoegd.Ookal heb je niet direct hulp gekregen,het is niet toegestaan daarvoor een ander topic te openen.Volgende keer een suptiel bumpje geven zou mogen.
Dit topic staat nu in sectie bios.

Succes met je vraag.

Bedankt; ik zal de volgende keer een bump geven.
Ik had nog nooit van bios gehoord anders had ik hem hier gepost; nogmaals thanks.
Hopelijk weet iemand een antwoord :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan