acer aspire t650-yb7z

Status
Niet open voor verdere reacties.

weslin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
H,allo ik heb een acer aspire t650-yb7z die van de ene op de andere dag een fout melding gaf van boot van een proper bootdevice of zoiets ,geprobeert met originele xp cd maar niets hielp ,navraag gedaan en kreeg tehoren harde schijf gecracht.Nieuwe gekocht oude schijf was trouwens een sata dus nieuwe ook sata maar nu geeft hij melding tijdens nieuwe setup , windows is afgesloten om schade tevoorkomen stop en dan allerlei codes, en dan geeft hij aan setupdd.sys-address f763ecob base at f7615000,
datestamp 3b7d8507 heb totaal geen idee wat het betekend en wat ik moet doen heb heel internet al afgestruind maar niets gevonden, heb alleen op jullie site gezien dat xp geen sata ondersteunt maar ik kan de harde schijf in de bios niet om zetten in Ide wie kan mij helpen ik weet het niet meer....:evil:
met vrgr jacob

Welkom op Helpmij.nl

Op de site van acer staan de sata drivers voor je t650
Desktop...aspire...t650 en dan stuurprogramma sata.

deze zal je in een xp cd moeten slipstreamen.Dat kan met Nlite

klik

Dan kan je tijdens de setup f6 intrommelen en eerste de sata drivers installeren.Ook daarover is het nodige te vinden op het grote WWW.

hoi frankwannet

bedankt voor je reactie zal er even mee aan de slag gaan om dit uit te proberen maar ga morgen eerst even met de nieuwe hd naar de winkel want die blijkt niet te willen formateren er zitten beschadigde partitsies op geeft hij aan dus ik ben al een stuk verder dan gisteren maar in ieder geval bedankt voor je reactie
gr jacob:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan