Acer aspitr 7730G Geluid probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo allemaal

sins een tijdje heb ik een probleem met het geluid van mij acer aspire

als ik muziek luister heb ik soort van geruis

het is heel raar en vooral irriterend dus iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? :o

MVG Gidion

ik heb acer gemailt

en zijden dat me geluid was opgeblzen :confused:

Maar dat vind ik raar want het is niet altijd zo dat die dat doet dus ja dat is niet het probleem ......

GR

Zelfde probleem!

Sinds ik Windows 7 upgrade heb geinstalleerd krijg ik hetzelfde probleem. Had vooheen nooit probelemen gehad op Vista! Ik heb alles geprobeerd drivers opnieuw instellen alles. En steeds maakt hij een ruisende geluid.

Graag iemand met zicht die dit probleem van ons kan verhelpen.

Groet,
Joey

Windows 7 audio Fix!

Paar weken geleden is er een update uitgebracht van Realtek voor windows 7, na dit te hebben geinstalleerd moet het weer goed werken. Hieronder de link:

http://www.realtek.com.tw/downloads...=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

als dat niet lukt probeer je onderstaande link: Dan heb je welliswaar geen ruis, maar subwoofer valt weg bij deze.

http://www.pcgameshardware.com/aid,...th-Windows-7-fix-ready-for-download/Download/

Als dit probleem nog steeds voordoet dan adviseer ik om Vista er weer op te zetten.

Laatst bewerkt:
Windows 7 audio Fix!

Ik heb/had het zelfde probleem. Mijn geluid was een drama. Steeds begon mijn geluid te brommen. Ik baalde er al van. Dacht dat mijn geluidskaart of een van de boxjes opgeblazen was en zag er al tegenop om hem voor een paar weken weg te brengen.

Ik heb de bovenste link uit het berichtje van ICT Joey gebruikt. En vooralsnog is het gebrom weg.
Ik zag wel dat ik nu alleen stereo geluid heb volgens mij is die subwoofer uitgeschakeld. Was dat bij jou ook zo? En heb je daar toevallig inmiddels een oplossing voor gevonden?

Groeten
Jeroen

Ik heb/had het zelfde probleem. Mijn geluid was een drama. Steeds begon mijn geluid te brommen. Ik baalde er al van. Dacht dat mijn geluidskaart of een van de boxjes opgeblazen was en zag er al tegenop om hem voor een paar weken weg te brengen.

Ik heb de bovenste link uit het berichtje van ICT Joey gebruikt. En vooralsnog is het gebrom weg.
Ik zag wel dat ik nu alleen stereo geluid heb volgens mij is die subwoofer uitgeschakeld. Was dat bij jou ook zo? En heb je daar toevallig inmiddels een oplossing voor gevonden?

Groeten
Jeroen

Paar weken geleden is er weer een nieuwe update gekomen, heb je de update Vista_Win7_R247 gebruikt? of Vista_Win7_R241? want die doet het prima! Anders even R247 proberen zorg er wel voor dat je de oude eerst eraf haalt. Tip is om na de installatie deze even uit te zetten daarna op nieuw opstarten.

Succes!

Ik heb inderdaad die Vista_Win7_R247 versie gebruikt. Als ik nu via Configuratiescherm kijk bij mijn Geluidsinstellingen, zie ik nu alleen een mogelijkheid om geluid via twee speakers te laten afspelen.
Met verschillende test progjes krijg ik van links, rechts en midden geluid, maar hoor geen subwoofer.
Had jij "3D SoundBack Beta 0.1" ook gedownload?

13 december 2009
januari 2010
april 2010

een topic wat niet meer te volgen is
te oud is
en ook nog een vraag in een vraag...
allemaal redenen om een slotje te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan