Acer backup !

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0568

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Hallo, ik heb een acer laptop gekocht.. nu wil ik een backup van de fabriekswaarden maken(zegmaar een windows 7 cd vn pc ) voor herstel zodat als er iets mis gaat ik die dvd hem
maar dit loopt elke x mis
is er een ander programma dan acer eRecovery Manager beschikbaar???
of kan ik dit anders doen?

Laatst bewerkt door een moderator:
je kan bij start 'systeemherstelschijf' intypen, kan je een schijf maken die zon beetje hetzelfde doet.

heb trouwens een off topic vraag... als ik capslock indruk krijg ik dat mega groot op scherm dit is megaa irittant. heb al 3 uur gegoogled erop maar vind niet hoe ik moet uitzette

Even terug naar je startbericht. Zo te lezen heb je 'm nog maar net? Dan zou ik vooral niet zelf gaan freubelen, maar even gebruik maken van de service van Acer. Die systemcopy software moet gewoon goed werken en zo niet, dan repareren ze dat stukje software maar, daar heb je garantie voor.

Laatst bewerkt:
even bij je eerste vraag, volgensmij heeft windows 7 standaard al backup software, gewoon een externe harde schijf inpluggen, en dan komt vaak zo'n venstertje dat vraagt wat je wilt doen met dit opslagmedium
dan moet je klikken op gebruiken als backup, en dan start hij vanzelf, je hoeft niet backup software te kopen ofzo, maar soms kan het wel handig zijn, zoals arconis true image home

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan