met de recovery dvd's kon je ook gewoon alles terugzetten naar de fabrieksinstellingen (net zoals met alt +f10 of ctrl + f10 )
Ik had dit gewoon maar gezegd dat je ook opnieuw kon installeren door alt + f10 te drukken maar ik had niet verwacht dat je dit ook echt ging doen maar met mij nog verder naar een oplossing voor jouw probleem ging gaan zoeken.
Maar ja, blijkbaar heb je al opnieuw geinstalleerd...
Hoe dan ook zal het nu wel weer allemaal werken veronderstel ik
ik weet dat ik de acer launcher & de acer toolbar al een heel tijdje geleden verwijderd heb.
Het enigste wat er van mijn acer nog aanwezig is: acer webcam, acer arcade deluxe(het zou goed kunnen dat dit er bij jou niet op zou staan) & acer mobility center plug-in.
De rest van acer mag er volgens mij allemaal af maar als je er niet zeker over bent, vraag het dan eerst.
Maar ook voor je begint zeker eens handmatig een herstelpunt aan zodat je altijd kan opniew beginnen moest het toch nog foutlopen...
Maar je zou inderdaad acer empowering technology moeten verwijderen als je van die vervelende toolbar afwilt.
Ik persoonlijk zou het nogmaals proberen met revo uninstaller zodat alles daarna echt weg is maar met het configuratiescherm zou het ook moeten lukken :thumb:
De acer launcher zou er in principe ook afmogen maar deinstalleer alles apart.
(daarmee bedoel ik, deinstalleer 1 programma, start opnieuw, is alles dan nog ok of zoals gewenst ga dan verder met deinstalleren)
Veel succes ermee!
Oh ja, Acer tour mag er zeker ook af, daar heb je nog minder aan dan de toolbar xD