Ed58
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2007
Goedemorgen allemaal...Sinds een paar maanden heb ik een Acer Extensa met Windows Vista Home Basic. Op zich niks mis mee, alleen het kwam met zoveel voor geinstalleerde meuk, Acer gamezone, mcAfee, Cyberlink etc, dat ik aan het schoonmaken ben geslagen. Nu staat er ook deze Acer Empowering Technology op. ik heb dit gebruikt om een backup CD te maken, want de originele Vista cd krijg je er niet bij. (ook niet na diverse tel. naar Acer.) Echter deze ochtend na het opstarten kreeg ik ineens de melding dat deze Technology niet opstart en mijn hele PC sloeg vast. Helaas heb ik de stroom moeten onderbreken om hem uit te zetten, want hij bleef laden. (wit scherm) Nu ben ik al op Google wezen kijken wat erover gezegd wordt, omdat ik die hele zooi eraf wil hebben. Maar de ene zegt dat het je PC aanstuurd, (ik dacht dat Windows dat al deed), de drivers etc, en de ander zegt weer dat de hele zooi er zonder problemen af kan. Echter kan dit nu wel of niet?
Stuurt het niet belangrijke componenten aan zoals drivers e.d.? Ik heb mcAfee en Cyberlink al verwijderd, deze was ook voorgeinstalleerd, maar ik heb mijn eigen AV, Firewall, anti spyware etc.
Wie kan mij adviseren, zodat als ik die hele zooi verwijder er geen problemen onstaan??

Wie kan mij adviseren, zodat als ik die hele zooi verwijder er geen problemen onstaan??