Acer en vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

punkerbruin

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
hallo ik heb een groot probleem ik heb ubuntu geinstaleert en die heeft mijn pc overhoop gehaald (vista niet meer laten werken + xp)
dus ik wou mijn pc herstellen met Acer Recovery (tijdenst post of alt +F10 duwen)
maar hij zei dt er een file ontbreekt voor de setup dus heb ik de cd van vista gebruikt voor te instaleren,
zo gezegt zo gedaan , maar ik keek in systeem en zag dit
activationpo3.jpg

wat moet ik doen activeren dan zegt hij dit
activation2zq0.jpg

kan iemand mij helpen
greetz punkerbruin
ps: is legale code staat op de onderkant van mijn laptop

Gewoon verder gaan met telefonisch activeren en doen wat er steeds op je scherm komt te staan. Dan krijg je op een gegeven moment iemand van Microsoft aan de lijn en komt het helemaal goed!

ja ik heb mijn vista ook al helemaal opnieuw moeten installeren en dan heb ik ook moeten bellen...
je gaat veel cijfers en letters moeten intikken en goed luisteren maar dan komt het allemaal wel in orde :thumb: lol

Ik heb dat ook ooit gehad, ik moest bellen naar microsoft, ook om een acerlaptop te heractiveren. Helaas was de code totaal verkeerd. Blijkbaar omdat acer zelf iets met die codes doet. Gelukkig heeft de medewerkster me goed verder kunnen helpen.

Maar als ik het goed lees heeft TS de goede code gebruikt en zou het moeten lukken. Maar gewoon naar microsoft bellen idd. Zelfs al is het de juiste key niet, dan helpen ze je wel.

maar dus ubuntu op je laptop met acer is niet goed gelukt dan?
welke versie heb je proberen te installeren?
Ik was dit ook al eens van plan toen mijn vista helemaal naar de kl*te was en dan dus even met ubuntu wou proberen maar bij de installatie bleef het al hangen dus...
ps: de acer recovery werkt voor mij helemaal niet hoor!!! Ik deed alt + f10 en hij was gans na de vaantjes en dan heb ik dus ubuntu proberen installeren he

maar dus ubuntu op je laptop met acer is niet goed gelukt dan?
welke versie heb je proberen te installeren?
Ik was dit ook al eens van plan toen mijn vista helemaal naar de kl*te was en dan dus even met ubuntu wou proberen maar bij de installatie bleef het al hangen dus...
ps: de acer recovery werkt voor mij helemaal niet hoor!!! Ik deed alt + f10 en hij was gans na de vaantjes en dan heb ik dus ubuntu proberen installeren he
linux werkt perfect maar vista en xp waren kapot ik had 7.04 en upgegrad naar 7.10 ik heb er echt spijt dat ik linux heb geinstaleert

hoe had je er dan in de eerste plaats ook al xp op gekregen? met dualboot van vista of wat voor programma?

Staat linux dan nog altijd geinstalleerd naast je vista dan nu?

hoe had je er dan in de eerste plaats ook al xp op gekregen? met dualboot van vista of wat voor programma?

Staat linux dan nog altijd geinstalleerd naast je vista dan nu?

ik had eerst xp en vista in dual boot toen had ik linux geinstaleer en had ik een dual boot met linux xp en vista maar xp en vista werkte niet meer en ubuntu werkt nu ook niet meer door dat ik vista hb geinstaleert en heb hem zo juist geactiveert

oh ok :P
maar het is dus gemakkelijk om een dualboot te maken met vista en xp?

Ja dank je voor de link maar dit was de handleiding die ik al had en dus al zou gebruiken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan