Acer eRecovery krijg ik niet geopend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Ik heb het vermoeden dat ik een Virus heb, krijg het er niet af :S.. Met avast heb ik alles gescand alles na De kluis gestuurd. Als ik mijn pc opstart krijg ik het volgende .

Nu zit ik met het probleem ik kan NIKS van ACER openen, wat standaar op mijn Acer Aspire laptop staat. Ik wou Acer eRecovery draaien om alles weer na de fabrieks instelling te zetten. Dat gaat dus niet omdat het programma geblokt wordt ( zie bijlage.. )

Ik ben radeloos hoe ik het weer goed krijg..

Hoi !

Ik neem aan dat je na aanschaf van je laptop een recovery CD/DVD hebt gebrand zoals door Acer wordt voorgeschreven ?

Zo ja: opstarten van deze schijf, en de aanwijzingen op het scherm volgen.

Zo nee: tja, dan heb je een probleem. Staat er Vista op de laptop dan kun je met deze : http://neosmart.net/blog/2008/download-windows-vista-x64-recovery-disc/ bootable CD proberen je Vista-installatie te repareren, bijv. terugzetten naar een herstelpunt voordat je problemen begonnen.

Greetz,

Harry.

Had ik gedraaid alleen duurde me te lang na 2 en half uur had ie nog niks gevonden en me avast al 100 dingen ofzo...

Maar het is me gister gelukt om systeemherstel te doen en daarna de recovery het is nu weer goed.

Toch bedankt voor je reactie :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan