Acer eRecovery Management - herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmeach

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
5
Hallo,
Mijn computer werkt al een tijdje zeer sloom.
Ik had geen externe schijf om een back-up op te maken, dus ik heb geen back-up.
Via "Acer eRecovery Management" kan ik het systeem wel herstellen.
Maar dan zegt ie: Waneer u opnieuw instaleert, worden alle gegevens op station C overgeschreven.
Al mijn bestanden heb ik al wel gekopieerd.
Maar ik vroeg me af of Windows ook van schijf C af gaat.
Weet iemand dat?
Want daar maak ik me zorgen over, want ik wil mijn windows Vista er wel ophouden.
Alvast bedankt.:thumb:

gr. Jim
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja windows gaat er af maar als vista de geinstalleerde versie is vanaf de fabriek zal deze dus ook op recovery staan
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ja windows gaat er af maar als vista de geinstalleerde versie is vanaf de fabriek zal deze dus ook op recovery staan

Oke, bedankt voor uw snelle reactie.:)
Vista is inderdaad de geinstalleerde versie is vanaf de fabriek.
 
Hoi,

Oke wie houd je tegen, maar heb je ccleaner al eens gedraaid je kan altijd nog recovery uitvoeren . en misschien is dit ook nog een optie denk gewoon even mee hoor.
En anders kan je misschien ook nog systeem herstel doen naar een datum voordat hij traag werd.
 
Hoi,

Oke wie houd je tegen, maar heb je ccleaner al eens gedraaid je kan altijd nog recovery uitvoeren . en misschien is dit ook nog een optie denk gewoon even mee hoor.
En anders kan je misschien ook nog systeem herstel doen naar een datum voordat hij traag werd.

Bedankt,
Ik wil wel systeemherstel doen naar een datum daarvoor.
Daar zocht ik ook al na.
Maar waar kan je dat punt vinden, ik kan het niet bij ACER eRecovery Management vinden.
 
Hoi,

Nee dat moet je gewoon onder vista zoeken ik zit nu even op een win 7 notebook en hier staat het bij configuratiescherm en daar staat herstel bij denk dat het bij vista niet anders is
 
Hoi,

Nee dat moet je gewoon onder vista zoeken ik zit nu even op een win 7 notebook en hier staat het bij configuratiescherm en daar staat herstel bij denk dat het bij vista niet anders is

Ik heb het gevonden.
Hij is nu bezig.
 
Hoi,

Oke, succes lees wel of het geholpen heeft:thumb::thumb:
 
Het lijkt eerst alsof het werkt, hij voert het uit en start opnieuw op.
Eenmaal opnieuw opgestart zegt ie dat het herstel niet voltooid is, en is er dus niks gebeurd.
Dat heb ik nog 2 keer geprobeerd met ander herstelpunten, maar ik kreeg steeds hetzelfde resultaat.
Ik ga nu die ccleaner en die andere nog proberen.
En anders gewoon maar de hele schijf C overschijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan