Acer Extensa 5230 loopt, maar geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

xander515

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2010
Mijn acer extensa 5230 is op de accu in de slaapstand gevallen, waarna de aan en uit knop niet meer reageerde en ik me na een tijdje gedwongen zag de batterij te verwijderen en opnieuw te plaatsen. De pc ging hierna aan netstroom wel weer aan, maar nu doet m'n beeldscherm het niet meer (alleen als ik hem onder een lamp houd zie ik heel lichtjes het beeld). De laptop loopt dus nog wel gewoon

Wat moet ik doen?

Alvast onwijs bedankt!
Xander

Ik ken het probleem, het is eigenlijk geen probleem
Je moet het Fn knopje inhouden en dan volgens mij F6 (er staat een plaatje bij dat je je scherm van licht naar donker en van donker naar licht verandert.)
Ik hoop dat dit je probleem oplost, ik heb namelijk ook een keer gehad dat dit het niet oploste, probeer anders je brightness hoger te zetten via Fn en dan pijltje omhoog/omlaag o.i.d.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, maar de brightness staat gewoon op 100% en met die knop wordt ie inderdaad helemaal zwart en weer terug naar dat hele lichte. Het lijkt me dat er iets mis is met de verlichting in het beeldscherm zelf ofzo, kan dat?

Laptops hebben ook vaak een knop die automatisch wordt ingedrukt als je je laptop dichtklapt, daarmee dimt hij je scherm. Het kan misschien zijn dat dit knopje bij jou vast zit. Check dat even.
Als dit niet zo is kan het zijn dat je backlight stuk is. Ik heb daar zelf niet zo veel verstand van, ik zou zeggen google even of vraag rond aan mensen die verstand hebben van laptop hardware. Als het zo is dat je backlight stuk is moet je misschien je inverter vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan