Acer extensa 5230E start niet meer op HELP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

draakjediana

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
1
Hoi allemaal

Ik heb een probleem met mijn acer extensa 5230E (15 mnd oud)

Hij start niet meer op!
Probleem is dat ik niet meer weet wat ik nog kan doen, ding is 15 mnd oud maar in de algemene voorwaarden van acer staat dat ik maar 12 maanden garantie heb.
Het probleem is als volgt:

Laptop zit aan netstroom en laat zien dat de accu vol is (groen lampje) Druk ik het aan en uit knopje in gaat het lampje van mijn accu uit en verder gebeurd er niets.
Als de laptop niet aan netstroom zit en ik druk op het aan/uit knopje gebeurd er niets, doe ik dit een aantal keren achter elkaar gaat accu lampje oranje knipperen gedurende 5x. Zonder accu aan netstroom doet ie helemaal niets.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik kan doen om het op te lossen?

Ik hoop snel dat iemand mij het probleem kan vertellen en de oplossing binnen handbereik ligt!

Groetjes Diana!
En bedankt voor het lezen!!
 
Niet teveel klooien.
Zit 2 jaar garantie op.
Dus verkoper aanspreken, en laat je niet afschepen.
 
Hoi allemaal

Ik heb een probleem met mijn acer extensa 5230E (15 mnd oud)

Hij start niet meer op!
Probleem is dat ik niet meer weet wat ik nog kan doen, ding is 15 mnd oud maar in de algemene voorwaarden van acer staat dat ik maar 12 maanden garantie heb.
Het probleem is als volgt:

Laptop zit aan netstroom en laat zien dat de accu vol is (groen lampje) Druk ik het aan en uit knopje in gaat het lampje van mijn accu uit en verder gebeurd er niets.
Als de laptop niet aan netstroom zit en ik druk op het aan/uit knopje gebeurd er niets, doe ik dit een aantal keren achter elkaar gaat accu lampje oranje knipperen gedurende 5x. Zonder accu aan netstroom doet ie helemaal niets.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik kan doen om het op te lossen?

Ik hoop snel dat iemand mij het probleem kan vertellen en de oplossing binnen handbereik ligt!

Groetjes Diana!
En bedankt voor het lezen!!

Hallo Diana,

ik heb hier ook een Extensa 5230E van een kennis met exact hetzelfde probleem alleen heeft hij geen garantie meer, is het bij jou inmiddels opgelost en zo ja, wat was er aan de hand ??
Bvd.

Groetz,

Iebeltje
 
Oplossing

Component R138 desolderen van het moederbord. Bekend probleem bij de Extensa 5230E en Extensa 5230EZ.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mod-edit

@online2design:
Ik heb je link naar je eigen site maar weggehaald.
Niet over onze rug rijk gaan worden.
Wil je reclame maken voor je eigen bedrijf of website.
Informeer dan maar bij penningmeester@helpmij.nl hij kan je de maand prijs wel vertellen.

Daarbij...topic is redelijk belegen en gaat op slot.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan