acer externe dvd speler werkt niet op mijn dekstop

• Onderwerp starter Onderwerp starter iza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iza

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
ik heb van de week een acer externe branden dvd speler gekocht maar de pc zegt dat hij niet werkt op mijn pc ik heb van alles geprobeert maar niks werk ik heb hem nu in mijn USB HUB geplaatst maar nu zit ik in eens te denkrn moet die niet rechts streeks in de computer misschien weet iemand het antwoord op deze vraag

Je externe brander ondersteunt USB2, en heeft mischien wel, misschien geen drijvers nodig.
Maar kan je computer USB2 aan en wat draai je als besturing systeem? Ik hoop toch geen Win98 meer...

Je externe brander ondersteunt USB2, en heeft mischien wel, misschien geen drijvers nodig.
Maar kan je computer USB2 aan en wat draai je als besturing systeem? Ik hoop toch geen Win98 meer...

ik heb windows 7 home premium ik geen windowa 98 hoor

Nu weet ik niet wat voor USB hub maar sowieso deze brander in een USB2 poort in je PC testen.

USB hubs hebben namelijk nog wel eens de eigenschap om niet USB2 te zijn, of wel USB2 maar als er ook maar 1 apparaat met USB1 in zit word de hele hub USB1 dus ga eerst maar testen rechtstreeks op je PC aangesloten

thnx

dat was ik eerdags ook vanplan omdat ik lichaamelijke beperking heb kan ik daar niet bij

en de USB hub is rechtstreeks op de pc aangesloten maar hij herkend hem wel namelijk maar hij isstalleerd niet

ik weet niet wat ik vorn hub heb me hyb is al redelijk oud ik denk1.1 geen 2.0 kan het ook en kombienatie zijn van 1.1 2.0???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan