Hallo,
Ik heb een probleem met m'n acer ferrari 4000 laptop, ik heb hiervoor naar de acer helpdesk gebeld, heel het verhaal uitgelegd, het enige wat ze mij konden zeggen is: geef u emailadres dan zullen wij asap een handleiding doormailen op de recovery cd te gebruiken..
dan maar deze mail gestuurd naar acer helpdesk
2 weken later dit antwoord antvangen
Ben ik dus nog niets mee
Mja, weet er dus iemand hoe ik de acpi driver in vista zou kunnen uninstallen, mbv een recovery cd of iets dergelijk?
Of nog beter hoe ik evt die acpi terug kan doen werken?
mvg,
Ruben
Ik heb een probleem met m'n acer ferrari 4000 laptop, ik heb hiervoor naar de acer helpdesk gebeld, heel het verhaal uitgelegd, het enige wat ze mij konden zeggen is: geef u emailadres dan zullen wij asap een handleiding doormailen op de recovery cd te gebruiken..

dan maar deze mail gestuurd naar acer helpdesk
Hallo,
Ik ben in het bezit van Ferrari 4000 laptop, heb deze nieuw gekocht. Deze is nu ongeveer 3.5 jaar oud, altijd supertevreden van geweest. Ik heb er 2 gb ram in, ook altijd goed gewekt. De harde schijf is 100 gb, verdeeld in 2 partities, 1 Vista Ultimate 64bit en 1 XP Professional 32 bit. Dit is al zo sinds ik de laptop heb en heeft ook altijd super gewerkt.
Nu op een keer had de laptop zolang in standby gestaan dat de batterij helemaal plat was, (was in Vista), normaal is dit geen probleem, maar dus ik zet de laptop aan, en kies in het bootmenu voor Vista, krijg ik een bluescreen met fout 0x000000A5, dus acpi bios fout..
http://users.telenet.be/rub87/Image219.jpg
Toen maar gereset, en in XP krijg ik dus net hetzelfde, dus toen heb ik de harde schijf in een andere pc gestoken, daar kunnen booten in XP en dan bij acpi in apparaatbeheer de driver uninstallen, dus nu kan ik op de laptop nog wel in XP booten, maarja, zonder ACPI kan ik bvb niet in stand-by gaan, batterijniveau niet zien, moet de laptop handmatig uitzetten als je Windows afsluit. Omdat ik vista niet kon booten in die andere pc kan ik daar dus niet die ACPI driver uninstallen, dus is het nu onmogelijk om vista te draaien op de laptop. Ik heb allerhande geheugen, harde schijf, en processortests gedaan, dat is nog allemaal perfect in orde. Ik heb ook de nieuwste bios geflashed, helpt niets.. heb met het origineel geheugen geprobeerd; helpt ook niets..
Toen belde ik naar de helpdesk en het enige wat ze mij konden vertellen was dat ik de recovery cd er moest insteken, maar als men mij zo’n antwoord geeft hoeft het al niet meer voor mij..
Is er nog iets wat ik kan proberen? Heeft u misschien een idee hoe dit op te lossen is? Of is het sowieso een ander moederbord erin?
Mvg,
Ruben
2 weken later dit antwoord antvangen
Geachte klant
Misschien kunt u via google een vista bootprogramma vinden .
Zo kunt u Vista opstarten waarschijnlijk en herstellen .
Mocht dit uw vraag niet volledig beantwoorden, dan verzoeken wij u om via onderstaande link te reageren:
When your request is not answered to your satisfaction, please respond by using the link mentioned below :
http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Customer Care Desk
Call Centre
Ben ik dus nog niets mee

Mja, weet er dus iemand hoe ik de acpi driver in vista zou kunnen uninstallen, mbv een recovery cd of iets dergelijk?
Of nog beter hoe ik evt die acpi terug kan doen werken?
mvg,
Ruben