acer iconia tab a510 start langzaam op (uit sleep mode, en bij volledig opstarten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs161

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2012
ik heb sinds kort een acer iconia tab a510. de eerste paar weken ging het prima maar ineens bleef de tablet haken bij een laadscherm bij het volledig opstarten van de tablet. ik heb toen de tablet teruggezet naar de fabrieksinstellingen. hierna startte de tablet bij het opstarten nadat de tablet was uitgeschakeld meestal wel goed op maar soms ook erg langzaam, hierbij is in het begin alleen een zwart scherm te zien. soms duurt het wel een paar minuten of langer voordat de tablet daadwerkelijk begint met opstarten en dan zie je ook de icoontjes van acer. bij het opstarten vanuit de sleep mode heeft de tablet na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen veel last van vertraging. hierbij duurt het langer om de tablet uit sleep mode te halen, dit lijkt evenredig te zijn met de tijd dat je de tablet niet hebt gebruikt dus hoe langer de tablet ongebruikt is hoe langer het duurt om hem uit de sleep mode te krijgen. voorheen duurde het altijd 1 sec. of minder om hem uit sleepmode te krijgen en ging hij meteen aan, nu duurt het vaak tussen de 5 en 40 sec en soms nog langer.

ik heb trouwens maar ongeveer 3GB van de 32GB geheugen in gebruik dus daar kan het denk ik niet aan liggen, ook heb ik meerdere keren grondige virusscans gehouden dus een virus sluit ik ook bijna uit.

ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem, alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan