Acer Iconia

Status
Niet open voor verdere reacties.

plien1990

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Goedemiddag,

Sinds kort lukt het niet meer mijn acer iconia aan te sluiten via HDMI aan de tv. Ik krijg geen beeld meer.

Meer mensen dit probleem, ik dacht misschien heeft het met een update te maken? Ik baal er nogal van, iemand tips???

Hallo,

Heeft de laptop nog andere aansluitingen voor externe monitoren? Doen deze het wel? Heb je al een andere kabel geprobeerd? Ben je er zeker van dat je de pc hebt ingesteld staan op het dupliceren van het beeldscherm (Windows-Toets + P)?
Overigens zou het handig zijn om te vermelden om welke Acer Iconia het gaat en met welke OS. Controleer desnoods ook even bij Acer op driver-updates, wie weet.

Mvg,

gast0685

Hoi
Ik heb een acer iconia w700 ( zon tablet ding) en die heeft helaas geen andere optie’s voor een extern scherm.
Andere kabel nog niet geprobeerd, het is een kabel van 3 maandjes oud ofzo.
Ik heb geprobeerd om hem inderdaad met de toetscombinatie op dupliceren te zetten maar dat werkte ook niet. Snap het niet, want dat hoefde eerst ook niet als ik Mn tv dr aan ‘hing’

Wat je verder moet weten Haha sorry ben niet zo handig in die taal, dus schrijf maar wat op:
Processor Intel (r) core(TM) i5-3337U CPU @ 1,80GHz 1,80GHz

64bits besturingssysteem x64-processor

Is dit voldoende?

Als ik Windows + P doe word me geadviseerd het besturingssysteem opnieuw te installeren.. is dat zélf te doen?

Ehm... Windows herinstalleren als je op Windowstoets en P tegelijkertijd drukt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Heb je al gecontroleerd op drivers?

Hij geeft dan aan dat hij niet kan dupliceren en adviseert het stuursysteem opnieuw te installeren of een andere video kaart te gebruiken.

Aha, ik vermoed dat het hier om het stuurprogramma/driver gaat. Geef eens een screenshot van de melding en gelijk ook een screenshot van apparaatbeheer met de info van je videokaart?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan