Acer laptop Aspire 5560G kapot toetsenbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter Grtjn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Grtjn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Halle mensen,

Ik heb hier een Acer laptop Aspire 5560G laptop staan waar enkele maanden geleden drank over is gemorst.
Hierdoor werkt het toetsenbord niet meer.

Is deze nog te redden of moet er een nieuwe in?

Alvast bedankt!

een toetsenbord kost 36 €, als je het laat plaatsen is de prijs 85 €. ( replacedirect )
Ik vrees dat het tb niet meer te redden is ...

Bedankt voor de snelle reactie,

Als ik een kapotte Acer laptop Aspire 5560G koop waarvan het toetsenbord nog goed is gaat deze geheel weer werken?

Hoi,

Ja zal werken je koopt een tweedehands wat gebruikt en een nieuwe voor 36 euro wat zou verstandiger zijn? of er moet meer defect zijn maar je meld alleen toetsenbord

De laptop werkt nog naar behoren alleen toetsenbord doet het niet, dacht als ik nou een kapotte laptop gratis kan krijgen waar het toetsenbord nog goed van is ben ik gered

Waar wou je die vandaan halen dan ? Moet wel exact dezelfde zijn hè

Type laptop of zijn er ook nog type's voor bepaalde toetsenborden?

Uiteraard, je kan niet zo maar even een toetsenbord uit een willekeurige laptop halen.

Ik heb namelijk ook even gegoogled zoals dat zo mooi heet:d en daar zeggen ze je kunt de toetsenbord eruit halen en proberen de printplaat met een vochtige doek schoon temaken....

Ik heb nog even onderzoek gedaan en informatie ingewonnen...
Er zit een kortsluiting in het toetsenbord, hij is niet meer te redden er moet een nieuwe in

zelf plaatsen bij acer, ik heb het 1 keer gedaan, maar daarna heb ik em naar replacedirect opgestuurd, het prijsverschil van 49 €, daar kan ik geen 4 uren voor prutsen, met het risico de boel om zeep te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan