Acer laptop beeldscherm geeft wel lichtzwart beeld met 1 - streep links boven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy030

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2011
Hallo iedereen,

Mijn laptop viel op de grond en was uitgevallen ik starten de laptop opnieuw op en kreeg eerst het acer scherm wat normaal is daarna kreeg ik een lichtzwart scherm met 1 - streep links boven en verder kan ik niks meer. Dus hij gaat niet over na windows. De laptop is 3 jaar oud van acer nooit eerder problemen mee gehad. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

niet meer over gaan naar windows kan aan je harddisk liggen , die dingen zijn heel schok gevoelig.
Zwart streep op je beeld is niet goed , ben bang dat je scherm t heeft begeven op die stuk

het is een zwart scherm met een witte streepje ( - ) links boven op het beeldscherm dat is wat ik zie verder gaat m'n laptop niet.Wat kan ik het beste doen nu?

ooh oke , dan ligt het aan je harddisk 100% zeker weten
die probleem had ik zelf ook met de zwart beeld en wit knipperend streepje linksboven ...
probeer eens een andere harddisk of formateer deze en instaleer windows opnieuw/

oke ik ben niet echt handig met computers dus een harde schrijf plaatsen wordt lastig in een laptop. Dus als ik het goed hebt en ik formateer de laptop en zet er nieuwe windows op moet de laptop het weer correct doen?

Laatst bewerkt:
ja precies dan moet hij het weer doen , ik weet bijna zeker dat het je hdd is

Oke, ik zal morgen op de laptop windows opnieuw erop zetten hoop dat het werkt.

Hallo

Bijna alle acer laptops bezitten een recovery partitie.

Tijdens het opstarten [ALt]+[F10].

Controleer ook in de b.i.o.s. of deze nog wordt herkend.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan