acer laptop en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeroentiel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2015
Berichten
1
Hoi allemaal, ik heb wat problemen met mijn Acer laptop, circa 6 jaar oud, en hoop dat iemand mijn kan helpen. Ik weet niet of het aan de batterij, opladen of laptop zelf ligt.

- De laptop werkt tegenwoordig alleen nog maar als de lader erin zit. Als ik deze eruit trek slaat de laptop meteen uit.
- De lader wordt gloeiend heet als de laptop aan staat.
- Wanneer de oplader in de laptop zit werkt mijn Mouse pad niet meer, het pijltje vliegt als een malle heen en weer over het scherm als ik hem aanraak. Ik kan dus ook niets doen en aanklikken. Ook als ik een vaste usb muis erin doe werkt het niet.

Weet iemand hoe ik ooit de laptop nog kan gebruiken? Ik heb veel bestanden en foto's die ik niet kwijt wil.

Groet,

Jeroen
 
Na 6 jaar kan het best zijn dat de accu versleten is, wat ook het enkel werken op de netstroom verklaart.

Dat verklaart niet waarom de muis zo raar doet. Heb je al geprobeerd om in de veilige modus op te starten en zijn die problemen er dan nog? De veilige modus kan je oproepen door gelijk herhaaldelijk op F8 te drukken na het indrukken van de aanknop, dan komt er een keuzemenu tevoorschijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan