Acer laptop gaat een eigen leven leiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb hier een leuke vraag Mijn laptop een acer gaat na 10 minuten uit zichzelf een soort recalme maken van ACER Exquisite style
Wat kan ik hier tegen doen Het zal wel ergens een instelling zijn Maar hoe dit nu weer komt weet ik niet
Graag een tip van het forum hoe ik hier uit kom dat dit verschijnsel niet meer optreed
e de waele
 
Probeers eens MalwareBytes
Download en laat hem een volledige (of als je weinig tijd heb een snelle) scan doen.
Misschien zit er wel adware op je computer.

Succes :thumb:
 
IK ga het gelijk doen maar ik denk dat het iets is van ACER zelf kan dat niet aan de instellingen liggen ?
e de waele
 
zo de scan is geheel uitgevoerd en hij heeft gelukkig niets gevonden dus dat is goed.
Ik denk toch dat dit iets te maken heeft met de acer zelf Hij start een programma op dat ik helemaal niet wil en dat doet hij als ik hem
10 min niet gebruik Na die 10 minuten start hij dit op
e de waele
 
Aangezien het programma pas opstart wanneer je, je computer niet gebruikt denk ik dat het ingesteld is als screensaver. Verander je screensaver eens.

Is het een nieuwe computer?
Kun je het programma niet verwijderen bij "programma's en onderdelen"?
 
Laatst bewerkt:
IK ga eens kijken bij mijn screen saver Of dat het probleem kan zijn
 
Prima het was de screensaver Ik snap nog niet hoe die veranderd kan zijn Je moet eerst opgeven welke je wil hebben dan moet je nog toepassen en dan nog OK
Ik snap het niet
Maar het is goed nu Mijn dank daarvoor en tot weerziens Ik zet status op opgelost
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan