Hallo,
Ik ben op zoek naar een goede laptop die een aantal jaren mee kan.
Nu kwam ik bij bcc de volgende laptop tegen:Acer laptop 568G75MNKK.
Deze is qua prijs niet de duurste(€549), maar wel een aardig systeem lijkt me.
Nu is mijn vraag eigenlijk of het mogelijk is om naast de bestaande harde schijf er ook een ssd schijf bij in te zetten, of moet ik hiervoor de bestaande verwijderen en op die plaatst de ssd plaatsen?
Als dit niet mogelijk is zijn er dan nog andere oplossingen mogelijk? Misschien een laptop waarbij je wel twee schijven kunt plaatsen? Als ik namelijk ga zoeken op een laptop met alleen een ssd schijf kom je in erg dure systemen uit. Vooral als je alleen een ssd van 320 gb zou willen hebben.
Laptop moet in ieder geval niet duurder dan €750,- worden. Het liefst rond de €700,-
Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Alvast bedankt,
Groeten Martin
Ik ben op zoek naar een goede laptop die een aantal jaren mee kan.
Nu kwam ik bij bcc de volgende laptop tegen:Acer laptop 568G75MNKK.
Deze is qua prijs niet de duurste(€549), maar wel een aardig systeem lijkt me.
Nu is mijn vraag eigenlijk of het mogelijk is om naast de bestaande harde schijf er ook een ssd schijf bij in te zetten, of moet ik hiervoor de bestaande verwijderen en op die plaatst de ssd plaatsen?
Als dit niet mogelijk is zijn er dan nog andere oplossingen mogelijk? Misschien een laptop waarbij je wel twee schijven kunt plaatsen? Als ik namelijk ga zoeken op een laptop met alleen een ssd schijf kom je in erg dure systemen uit. Vooral als je alleen een ssd van 320 gb zou willen hebben.
Laptop moet in ieder geval niet duurder dan €750,- worden. Het liefst rond de €700,-
Ben benieuwd naar jullie antwoorden.
Alvast bedankt,
Groeten Martin