Acer Laptop maakt opeens geen verbinding met internet,eerst wel !

Status
Niet open voor verdere reacties.

SemihUysal

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2011
Beste mensen ik heb een probleem :(
Ik kan niet meer op internet met mijn laptop want mijn laptop kan ons internet verbinding niet vinden. En dat heel opeens want dat kon wel al zo een 8 maanden. De probleem is niet door telenet want ik kan wel op de pc draadloos op internet? Ik heb alles geprobeerd en heb het ook hier op de forum opgezocht. Zo kwam ik terecht bij Services en zag dat mijn WLAN AutoConfig. gestopt was maar als ik het wil starten staat er: Kan de WLAN AutoConfig.-service op Lokale computer niet starten. Fout 1747: De service voor verificatie is onbekend. Mijn laptop is een acer aspire 5920g normaal gezien een superlaptop. Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest en dat jullie mij snel kunnen helpen ! :confused:
:thumb:

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je tweede bericht verwijderd. Je mag pas na 24 uur geen reactie je topic omhoog kicken.

Succes met je vraag.

Hoi,

Welkom op helpmij!
Misschien een hele simpele oplossing: Meestal zit op een notebook een knopje om het draadloos netwerk aan en uit te schakelen, misschien staat deze op uit en dan kan het programma ook niet gestart worden.
Zo niet, dan zou je eens kunnen kijken bij apparaatbeheer of daar iets mis is. En dan is er ook de mogelijkheid om de driver en software eens opnieuw te installeren.

Hey Modag bedankt voor je hulp maar dat was ik ook vergeten te zeggen als je op die knopje druk voor internet verbinding dan gebeurt er dit: het brand voor een seconde en dan gaat ie weg en brand even later weer voor een seconde terwijl het heel de tijd moet branden. En bij apparaatbeheer ziet alles er ok uit behalve bij netwerkadapters kan er een fout zijn nl: bij broadcom Netlinktm is het netwerkadres niet aanwezig aangevinkt en bij waarde moet ik iets invullen maar weet eigenlijk niet wat dat inhoud. Maar bij algemeen staar bij apparaatstatus wel: Dit apparaat werkt correct en dan is er nog een genaamd: Intel (R) Pro/wireless 3945ABG die werkt ook correct staat er en bij draadloze modus is de waarde al aangetikt bij 6.802.11aa/b/g ? En de driver en software installeerde ik wel eens maar hoe ga ik dat nu doen zonder internet waar kan ik dat vinden?

mvg

Aptje bedankt voor die site ik moet nu even weg maar zodra ik terug ben ga ik die site eens lezen en bekijken ! ik hoop dat dat gaat werken!

Kleine aantekening bij de link van Aptje: Waar staat: "Right click on the registry entry and click on permissions. Make sure that Winsock and Winsock2 has full permissions." zal waarschijnlijk bedoeld zijn:
"Right click on the registry entry and click on permissions. Make sure that System and the Administrators group have full permissions."

Succes,

Tijs.

2. Make sure that the services run with full permissions

To verify this follow the registry path and make sure your current user has full permissions.

i. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services

Ik ben ernaartoe gegaan en er staat: Naam Standaard type REG_SZ en geen waarde en ik klikte erop het enigste wat er verschijnt is waardenaam: (standaard) en waardegevens waar IK iets in moet vullen maar ik heb geen idee wat ik moet invullen

en bij de 3de stap hoe kan ik Adminstrator en de System de machting geven ik kan er alleen eentje selecteren ? en als ik bv klikop system en dan ok en ik doe machtigingen weer open dan is maker eigenaar weer machtiging eigenaar pff krijg er hoofdpijn van kan iemand me hiermee helpen :confused:

Laat de rest even rusten.
Wanneer was alles nog ok?
Zet eens een herstelpunt terug met die datum.

ongeveer een week geleden! ik ben naar herstelpunt gegaan en er staat installed Java (tm) update 26 tijd 13/06/2011 ik hoop dat het nu gaat lukken ! maar ik vrees ervoor !

Aptje ik heb die andere dingen laten rusten eerst dacht ik ook aan een systeemherstel maar ik dacht niet dat het zo eenvoudig zou zijn! Maar toch wel ! Blijkbaar zijn sommige moeilijk uitziende dingen heel makkelijk op te lossen! Je doet Gods werk man ! Bedankt ik ben erg blij ! En ook bedankt aan Modag, crash en dnties voor hun hulp ! De wireless knopje schijnt maar ik krijg internet nog niet open maar dat is normaal laptop moet geformateerd worden want mijn laptop is zeer traag :d Het enige probleem nu is dus dat :d Maar mijn laptop is wel wat trager dan tevoor merk ik op kan dat zijn door dat systeemherstel? Het laden van een pagina en het laden van een video op youtube ofzo gaat heel traag

Laatst bewerkt:
bedankt zal ik eens checken maar laptop moet sowieso wel eens worden geformatteerd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan