Acer Laptop met celeron Procesoor

Status
Niet open voor verdere reacties.

smika

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Hallo,

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht (dus zonder stof), maar otch staat de hele tijd mijn fan te loeien! Er zit een 1,5 Celeron processor is. Hoe kan het dat hij de hele tijd aan het loeien is? Ligt dit aan de processor? Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen.

Smika

Hoi,
Als je hem net gekocht hebt kan je even terug naar de winkel gaan misschien dat die een oplossing voor je hebben.
En kan je kijken wat de temperaturen zijn zoals cpu etc.

Modag

Ik zal zeker vanavond even kijken wat de temparatuur is van de laptop. Ik zal de resultaten hier wel even opzetten. Verder heb ik heb al 1x naar Acer opgestuurd. Was hem 2 weken kwijt en kreeg hem ongewijzigd terug gestuurd, wat ik erg vreemd vond. Zijn er nog andee dingen die kunnen?

Smika

Hoi,

Nee de temp is op het ogenblik het belangrijkste.
Was dat de zelfde klacht?

Modag

ja, dat ging over dezelfde klacht. Dus toen ben ik het toch maar gaan proberen te accepteren dat mijn fan de heel tijd aanstaat, maar begin onderhand toch wel moord neigingen te krijgen van de laptop, dus vandaar dat ik dit nu eens op een forum drop, zodat ik misschien ideen kan krijgen bijvoorbeeld van jou.

Smika

Sorry dat ik gisterenavond geen reactie meer heb geplaatst. Ik was vergeten dat ik een verlofingsfeest had, maar vanavond ben ik echt vrij, dus dan zet ik het erop. Ik denk laat nog even wat van me horen.

SMika

Hier zijn eindelijk mijn temepraturen. Hopelijk kan deze info meer duidelijkheid verschaffen. Nogmaals, er zit geen stof en de laptop is zo goed als nieuw en de fan slaat elke keer aan en na een uur de gehele tijd, dit deed hij al vanaf het begin.

Smika

Bijlagen

• warmte.JPG
    warmte.JPG
    28,2 KB · Weergaven: 30
Hoi,

Sorry voor de late reactie maar deze temperaturen zijn die van na 1uur of van na een kwartier misschien zou je temp in de bios kunnen bekijken want deze zijn mij niet geheel duidelijk en opzich niks mis mee.
Ik draai zelf met een toshiba en vanavond deed hij het zelfde als bij jouw vin bleef draaien na hem uit gezet te hebben deed hij het weer gewoon. Staan bij jouw alle hulpprogramma's geinstalleerd?

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan