Acer laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja van de CD-rom start ik op maar wederom geen succes..
ik kan wel proberen te branden met IMGBURN nu, zou je mij stap voor stap uit kunnen leggen wat ik moet doen?

Hoi !

Download en installeer het programma, open het, klik links op "Write Imagefile to Disk, geef het pad aan waar je de download hebt opgeslagen (Please select a file), kijk of je brander correct staat weergegeven, stel de brandsnelheid in (niet hoger dan 4 x), branden...klaar !

Enne.....het branden van 'n .ISO behoort bij de basiskennis van 'n PC-gebruiker !

Greetz,

Harry.

Dankjewel ik ga het nu proberen.
Haha dat kan best maar geldt dat ook voor 16-jarigen?

Hoi !

Ja, tenzij je geld genoeg hebt om voor ieder wissewasje 'n monteur te laten komen....

Greetz,

Harry.

ik heb alles precies gedaan zoals je zei maar nu krijg ik weer hetzelfde zwarte scherm als net van Caldera

dan voer ik dat E: setup in en krijg ik
[DR-DOS] E:\>

Wat moet ik nu invoeren?

Hoi !

Sorry, maar ik heb zowel de Vista- als de Win 7 rescue-disk hier, en ik krijg gewoon het betr. opstartscherm als ik r van opstart.

Dus ik heb geen idee hoe en waarom je in 'n Dos-scherm komt !

Heb je wel de goede versie 32- cq. 64-bits gedownload ?

Trouwens, dat zou alleen 'n foutmelding weergeven.

Geen idee, dat AVG-probleem heb ik inmiddels al 'n tiental keren zo opgelost: waarom het bij jou niet werkt is me 'n raadsel.

Misschien iemand anders hier 'n oplossing.....

Greetz,

Harry.

Okee het is niet gelukt nog, iig bedankt en hopelijk komt er iemand anders die kan helpen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan