acer laptop start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
we starten vanmorgen mijn zoon zijn acer laptop op ( 5maand oud ) hij lijkt gewoon op te starten tot je het wachtwoord moet invullen maar als je dan de enter knop inklikt krijg je een donker scherm met alleen de muis cursor en dat is het dan , verder komt ie niet . ik zal hem waarschijnlijk terug moeten doen maar had graag geweten wat hier stuk kan zijn , of is er zelf toch iets aan te doen ?

alvast bedankt

we starten vanmorgen mijn zoon zijn acer laptop op ( 5maand oud ) hij lijkt gewoon op te starten tot je het wachtwoord moet invullen maar als je dan de enter knop inklikt krijg je een donker scherm met alleen de muis cursor en dat is het dan , verder komt ie niet . ik zal hem waarschijnlijk terug moeten doen maar had graag geweten wat hier stuk kan zijn , of is er zelf toch iets aan te doen ?

alvast bedankt

Even wachten ik ken dat probleempje. Heb dat ook op de laptop van mijn oma gehad gwn wachten kan lang duren

ik denk niet dat wachten helpt , normaal start de laptop heel snel op en hij doe maar het zelfde in veilige modes,na het invullen van het wachtwoord en enter word het beeld donker ...

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan