Acer laptop valt spontaan uit (op voeding!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

j0han15

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Ik heb een ACER 5633, ik heb nu al meerdere keren gehad dat de laptop SPONTAAN :shocked: uitviel. Hierna ging hij ook niet meer aan.

Dit allemaal terwijl hij gewoon op de voeding zat aangesloten (en de batterij dus ruim vol is).

Op dat moment gaat hij dan ook niet meer aan. Hij gaat pas aan als de de stekker van de voeding eruit haal.

Hoe komt dit ? Hoe is dit op te lossen?

Zo, nadat ik jou probleem las, moest ik me eerst ff aanmelden. Maar dat vond ik de moeite waard, want ik heb met hezelfde probleem gezeten.
We hadden alles opnieuw geinstalleerd, dachten dat het werkt, maar nee..viel meteen weer uit.
Het gebeurde ook steeds vaker.
Was was het bij mij...
De ventilator zat 'verstopt' Even met de stofzuiger op de ventilator en bij mij was het over.

Ik hoop dat het ook bij jou werkt.

Lotte

temperatuur

veel voorkomend temperatuur probleem inderdaad... zal wel de oplossing zijn... lep dus met laptops goed op dat je de vetilator roosters vrij houd als je hem op je "lab"hebt.
kan ook een vga kaart probleem zijn overigens

hartelijk bedankt, Lotte.

Ik heb de 2 ventilators (links en links achter) inderdaad even gestofzuigd. Ik heb dit gewoon via de buitenkant gedaan (dus verder niks open gemaakt).

Volgens mij lijkt dit zeker te hebben geholpen, de fan maakt naar mijn idee nu namelijk een stuk minder lawaai!

Bedankt :thumb:

Gelukkig!
Ik heb het idd ook gewoon via de buitenkant gedaan. Als ik gewoon ga stofzuigen, pak ik de laptop altijd even mee...daarna nooit meer problemen gehad!

Lotte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan