Acer laptop, waarom niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilliss

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2006
Goedemorgen,

Ik wil een laptop kopen. Nu zijn er op dit gebied genoeg (lees: te veel) mogelijkheden om een keus te maken zonder dat ik er 100% van overtuigd ben dat ik de goede keus maak.

Mijn oog is gevallen op Acer Travelmate 7730g-654g50Mn. Nu lees ik iets te vaak dat Acer niet goed is om welke reden dan ook. De specificaties van deze laptop zijn voldoende voor hetgeen waar ik de laptop voor wil gebruiken (relatief simpele games, zakelijke applicaties, multimedia). Volgens de befaamde benchmarklist staat de videokaart van bovenstaande laptop op plaats 51. Ik gebruik dit dan ook als uitgangspunt.

Ik wil maximaal rond de € 750,- kwijt zijn en minimaal 3 jaar van mijn aanschaf genieten.

Zijn er betere opties voor mij en waarom staat Acer (in ieder geval op dit forum) niet goed bekend?

Als iemand een betere suggestie heeft hoor ik dat graag!

Met acer heb ik zeer slechte ervaringen. Met product en service. Je kunt mijn post wel lezen, die hier net iets boven staat. Misschien is het beter om aan een dell of toshiba te denken.

Acer zou ik niet aanraden, maar als je het wil zou je het zeker moeten doen.

Slecht product (uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk), slechte service (alles duurt zo vreselijk lang en vaak krijg je de melding dat er niks mis is, alsof je gek bent en lekker aan het verzinnen bent).
Alleen kopen als deze heel goedkoop is en je er geen buil aan kan vallen. Maar € 750 is best veel geld om een risico te lopen. Voor dat geld kun je ook wel iets anders aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan