acer laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rv1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
ik heb pas een acer laptop aangeschaft en nu wil het volgende aan de hand zijn.
als ik hem gewoon via start uit schakel en weer in schakel is er niks aan de hand maar doe ik hem in de slaapstand en hem dan weer aan knippert mijn beeld en blijft dat dan ook doen als ik dan de batterij er uit haal en hem weer opstart dan doet hij het weer goed hoe kan dat of waar kan dat aan liggen kan iemand mij helpen
vrg rv:confused:

hallo,,

op welke manier schakel jij de pc weer in dan als je hem op slaapstand hebt gehad?
zowiezo de slaapstand is niet goed voor elke laptop of pc.
maar mijn vader zijn pc heeft dat ook wel eens gehad omdat hij steeds op de muisklikte om hem van slaapstand af te halen en als je op de spatiebalk drukt dan doet hij het wel gewoon heel appart maar het is het proberen waard.

succes.:thumb:

acer

kijk hij doet het ook als je hem gewoon dichtklapt zonder uit te zetten als je hem dan opent en op de aan knop drukt doet hij het ook en hij doet het als ik hem via start in de slaapstand zet maar ik druk altijd op de aan en uit knop

Pff ja dat is moeilijk, hoe oud is je laptop en had hij het ook al in het begin? want als hij nieuw is en hij deed het in het begin ook al, dat klopt gewoon niet. Als ik jou was zou ik even contact opnemen van het bedrijf/winkel waar je hem weg hebt hopenlijk dat je daar wat aan hebt. Mij persoonlijk lijkt het me een software probleem want voor de rest werkt alles nog goed neem ik aan? Wat je eventueel ook eens kunt proberen is: je hele pc grondig schoonmaken windows er even opnieuw opzetten misschien dat het werkt.

Veel succes

mvg edouw

je leert meer door dingen te doen,

acer

1 jaar oud acer aspire 5100 en de rest werkt allemaal goed ik kan hem alleen niet in de slaapstand doen hij moet echt volledig afgesloten worden nou ik ga hem maar eens schoonmaken en kijken of hij dan nog het probleem heeft alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan