acer laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theresia

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2002
Mijn acer laptop nu 13 maanden oud gaat niet meer aan. Als ik de laptop aan wil doen gaat hij na 1 sec ook weer uit baterij er al uit gehad maar op netstroom precies hezelfde probleem wie weet wat er aan mankeert, heel fijn er zit maar een jaar garantie op.
Theresia

Wij kunnen vanaf hier niet ruiken wat er mis mee is...
Wat meer informatie is dus handig. Is de accu leeg? Wat gaat er nog wel aan (wat hoor je)? Heb je iets speciaals gedaan voordat dit gebeurde?

Nee niets bijzonders mee gedaan normaal afgesloten de laatste keer. Heb de baterij er ook al uit gehad en geprobeerd op netstroom maar dan gebeurd er precies het zelfde als met de baterij als ik de aanknop indruk is de laptop 1 sec aan en dan valt hij uit en hoor daarbij een tik, hen ook aan knop ingedrukt gehouden maar ook dan valt hij uit.

Helaas een bekend probleem bij Acer laptops. Vaak heeft het te maken met overmatige warmte-ontwikkeling en ophopend stof in de koelblokjes en de fan.

Ben je zelf niet in staat om daar iets aan te doen, dan blijft er weinig anders over dan naar een pc winkel te gaan of Acer in te schakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan