Acer LCD Monitor 1080 FullHD ondersteuning XBOX 360 HDMI to HDMI of HDMI to DVI???

Status
Niet open voor verdere reacties.

game fixer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
De vraag zegt het al...

Acer LCD Monitor 1080 FullHD ondersteuning XBOX 360 HDMI to HDMI of HDMI to DVI???

Specs:

Acer G245Hbmid Olympic Edition 24

1080p High-Definition Support
The G245Hbmid LCD is designed for Full High-Definition with a stunning 1920x1080 resolution.

Enjoy widely available 16:9 HD digital content without image distortion on the cinematic 24” widescreen LCD with built-in stereo speakers.

The HDMI input with HDCP allows you to view digital movies and copy protected

Ik merk dat als ik met me HDMI XBOX 360 op me scherm speel van HDMI > HDMI dat ik in call of duty bijv wazig beeld/uitgetrokken beeld heb als ik er een meter of 1 afzit.. terwijl ik me XBOX op 1080p heb staan als output

Zou dat niet meer zijn met een HDMI > DVI omdat het op me pc wel haarscherp is call of duty. ( 1080p )

Kan het zijn dat je een Standaard speed HDMI kabel hebt? Deze ondersteunen alleen 1080i ipv 1080p dat door een high speed kabel wordt ondersteund. Op sommige sites leggen ze dit verschil uit, ik kijk er zelf altijd naar.
Hier uitleg van een site "Tevens is HDMI onder te verdelen in twee categorieën: Categorie 1 ( = Standard ) kabels en Categorie 2 ( = High Speed ) kabels. Categorie 1 is 1080i/720p ( 74,25Mhz ) en Categorie 2 is tot 1600p ( tot 340Mhz ) gecertificeerd. Let hier goed op, want dit wordt door de verkopende partij niet altijd eerlijk vermeld" Bron: http://www.kabelaanbieding.com/index.php?action=extra&extra=A_hdmi_info&lang=NL
Hoop dat je er wat aan hebt, misschien is het wat anders maar zou het kunnen zijn.....

Thnx

Eeey bedankt! Ik heb een 1.4 besteld :D hoop dat dit de oplossing is!! Had een hdmi voor 15€ bij dixons gekocht maar die was even-snel als die van action en er stond nergens op de verpakking of op de kabel wat voor versie het was ( 1.0 - 1.3 - 1.4 bijv ) hoop dat dit de oplossing is!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan