Geachte helpmij'ers,
Omdat een netbook mij wel mooi leek, besloot ik eens te gaan kijken.
Ik kwam op een Acer uit, normaal ben ik geen Acer fan, maar omdat ze de enige waren die mij konden bieden wat ik wou heb ik vandaag de dag nog (dinsdag 17-5) een Acer Aspire One gekocht met 1,5 Ghz dual core processor. Super snel dingetje, HD op youtube (720p) kan hij vloeiend afspelen en Windows 7 draait als een tierelier.
Hij heeft als enige netbook een dual-boot waarmee je dus óf Windows 7 kan opstarten, of als je even snel iets wilt uitvoeren Android kan opstarten.
Nu begint het al weer met Acer..(?)
Heel af en toe, en vaak als hij een beetje beweegt dan hoor ik (vermoedelijk) de harde schijf tikken en een beetje een grommend geluid maken voor misschien een seconde.
Dit gebeurt af en toe want nu ik dit schrijf heb ik het nog geen één keer gehoord, maar een uur geleden hoorde ik het om de 5 minuten..
Er zit (gekeken in Computerbeheer) een Toshiba HDD in van 250 GB.
Kan dit geluid kwaad? want nu (ongeveer 3 kwartier) hoor ik weer niks..
Is dit een teken of is dit inlopen omdat het nieuw is?
>>Nu hoor ik opeens weer het geluid, soort krakend geluid..
Gewoon heel af en toe zo'n geluid.
Ik ben benieuwd of dit geen kwaad kan of juist wel.
MVG,
Mark
>>EDIT: Als ik Android gebruik hoor ik geen tikken, alleen bij windows.
Misschien heeft het te maken met een programma genaamd Intel Hdd managing ofzoiets.
Afbeelding van de netbook:
Omdat een netbook mij wel mooi leek, besloot ik eens te gaan kijken.
Ik kwam op een Acer uit, normaal ben ik geen Acer fan, maar omdat ze de enige waren die mij konden bieden wat ik wou heb ik vandaag de dag nog (dinsdag 17-5) een Acer Aspire One gekocht met 1,5 Ghz dual core processor. Super snel dingetje, HD op youtube (720p) kan hij vloeiend afspelen en Windows 7 draait als een tierelier.
Hij heeft als enige netbook een dual-boot waarmee je dus óf Windows 7 kan opstarten, of als je even snel iets wilt uitvoeren Android kan opstarten.
Nu begint het al weer met Acer..(?)
Heel af en toe, en vaak als hij een beetje beweegt dan hoor ik (vermoedelijk) de harde schijf tikken en een beetje een grommend geluid maken voor misschien een seconde.
Dit gebeurt af en toe want nu ik dit schrijf heb ik het nog geen één keer gehoord, maar een uur geleden hoorde ik het om de 5 minuten..
Er zit (gekeken in Computerbeheer) een Toshiba HDD in van 250 GB.
Kan dit geluid kwaad? want nu (ongeveer 3 kwartier) hoor ik weer niks..
Is dit een teken of is dit inlopen omdat het nieuw is?
>>Nu hoor ik opeens weer het geluid, soort krakend geluid..
Gewoon heel af en toe zo'n geluid.
Ik ben benieuwd of dit geen kwaad kan of juist wel.
MVG,
Mark
>>EDIT: Als ik Android gebruik hoor ik geen tikken, alleen bij windows.
Misschien heeft het te maken met een programma genaamd Intel Hdd managing ofzoiets.
Afbeelding van de netbook:

Laatst bewerkt: